hoe voelden jullie je tussen wk 37-42

Discussie in 'De bevalling' gestart door Belindada, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    @ Daisy1985:

Gelukkig ken ik het goed voelen wel van de eerste maar die diende zich ook direct aan met 37 weken dus ja echt lang heb ik er toen niet van mogen genieten van dat goede gevoel en ben het misschien daarom nu ook wel zo beu

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ben dan nog wel geen 37 weken...
    Maar voel me crap!:)
    Amper slapen, constant dikke enkels, voeten, handen, doen ook pijn als ik sochtends wakker word...
    Kan alleen nog maar op me rechterzij liggen.... Waardoor ik mezelf dus half af knel... Met als gevolg sochtends beetje levenloos gevoel in mn ledematen haha :p
    Pijn onder de ribben... Moe, BI
    Pfff... Ik ben het dus eigenlijk helemaaaaaaal zat!:(
    Jammer genoeg dat je dat niet kan aangeven en er ook echt iets mee gedaan word ;)

Maar goed... Nog max 5.5 weken:)

3. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

@sam20 oh vervelend zeg! Hopelijk is die 5.5 week heel snel voorbij!

Ik had vannacht pijn ik dacht echt dat het weeën waren. Ze kwamen niet regelmatig, maar hielden wel een halve minuut aan. Precies zoals het begin werd beschreven. Daarnaast verloor ik na mijn idee ook wat vruchtwater... Aangezien ik vandaag naar de gynaecoloog moet ben ik gaan slapen en helaas vanmorgen was het helemaal over. Heb nog wel het idee dat ik vruchtwater verlies, maar dat hoor ik denk ik vanmiddag wel.

Kan geen kwaad toch om nog even te wachten? Ik ben 39 weken en het komt er dan met hele kleine beetjes uit

4. Bri

Bri Niet meer actief

Moe, pijn in m'n bekken, moe, heeeel vaak moeten plassen, moe, kon niet meer slapen, moe, pijn in m'n heupen, moe, kortademig en o ja, vooral ook heel erg moe....

Ik kon me niet voorstellen dat ik de bevalling goed zou kunnen doen, met zo'n gebrek aan conditie en met zo'n vermoeid lijf. Maar wat ging het goed, allebei de keren! Beide kindjes zijn in de 41e week geboren.
    Wanhoop niet dus, al voel je je nu nog zo belabberd.

Het zou kunnen dat je beetjes vruchtwater verliest. In principe mag je dan sowieso nog 24 uur afwachten, dus je kunt rustig afwachten tot je bij de gyn zit.

5. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Done: ja....we lopen inderdaad gelijk op.
    Het is echt afwachten...pfff...ondertussen toch maar wat kleine afspraakjes met vriendinnen gemaakt...anders komen thuis de muren ook op me af.
    Het zou ook zomaar nog tot 10 Jan. kunnen duren als ze me laten doorlopen tot 42 weken. Maar ik hoop dat we met ons meisje de kerst kunnen gaan vieren....spannend!!

Deel Deze Pagina