2e hands Maxi Cosi

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Biancaaa, 30 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
  2. Margriet

Margriet Lid

6 apr 2006
    82
    0
    0
    Het lijkt mij dat een tweedehands Maxi Cosi nog prima is hoor, dus dan kun je mooi die paar tientjes besparen! Wij krijgen begin volgend jaar onze tweede en die gaat ook gewoon in de Maxi Cosi van de eerste.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    Je weet alleen nooit wat er mee gebeurd is en of de maxicosi nog helemaal goed is (dat kun je niet altijd van buitenaf zien). Ik heb om die reden een nieuwe gekocht. Van een goede vriendin of familie vind ik het weer anders, maar iemand van marktplaats vertrouw ik niet op zijn of haar woord.

4. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Hmm.. ik zou persoonlijk altijd een nieuwe kopen. Maxi-cosi schrijft ook in de bijsluiter dat ze de veiligheid alleen kunnen garanderen als jij de eerste eigenaar van het ding bent. Je weet inderdaad nooit wat er mee gebeurd is. De maxi-cosi kan onzichtbaar beschadigd zijn.

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ik heb pesoonlijk ook een nieuwe aangeschaft omdat je niet weet wat er met de 2de handse gebeurd is.
    Als er bijvoorbeeld een ongeluk heeft plaatsgevonden met de auto kan de maxi cosi van binnen beschadigd zijn en werkt hij dus niet meer goed.
    Als het bekende van je zijn zou het een ander verhaal zijn, maar van vreemde zou ik het nooit doen.

6. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik zou persoonlijk geen maxi-cosi via marktplaats aanschaffen omdat zoals al eerder is gezegd je niet weet wat ermee gebeurd is.
    Zelf hebben wij de maxi-cosi tweedehands gekregen van mijn broer, maar hiervan weet ik wel dat er niks mee gebeurd is...zoals bijvoorbeeld een botsing.

Andere dingen schaf ik wel gemakkelijk aan via marktplaats, omdat het vaak best veel scheelt met nieuwe kopen...en vaak is het wel net zo goed.

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    nooit bezuinigen op de veiligheid van je kindje vind ik voor mezelf, zou gewoon een nieuwe kopen dan weet je zeker dat ie goed is.

8. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Nu bied de buurvrouw me haar maxi cosi aan alleen vind ik de bekleding afgrijselijk (tijgerprint) en de voetenzak ook die kleur.
    Is er voor de maxi cosi zelf nog een hoes te verkrijgen?
    Die wel goed blijft zitten en niet elke keer losschiet??

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Omdat je dit topic ook geplaatst hebt bij De Babyuitzet en dubbel posten niet is toegestaan, doe ik deze op slot. ;)

Groeten,
    Josien

Deel Deze Pagina