hey meid ik voelden ook zo en zei voor grap is de baby dacht kon nog niet tot op echo zag dat ze deed en ook ik voelden toen wist zeker.
we zullen zien ik heb 17 september weer een afspraak bij de vk en dan ben ik 16.5 week ze gaan dan alleen naar t hartje luisteren maar ik ga wel vragen voor een echo.
sinds vorige week voelde ik bewust de eerste schopjes. het voelt een beetje als een vlindertje in je buik onderin.en bij mij kietelt het heel erg. ik voel em nu toch al wel elke dag eventjes.
Ik moest ook denken aan het "vertrekken" van een spiertje zoals Sterre82 zegt. Ook wel eens een plopjes gevoel en ook weleens een licht kriebeltje. Het is m'n eerste en zo rond de 18 weken, wist ik echt zeker dat het de kleine spruit was.
Ik denk dat ik het beebje ook voel, voel elke dag heel laag in de buik van die kleine plopjes, soort van luchtbelletjes. Kan het niet anders uitleggen. De vk zei dat het heel goed zou kunnen! Over een aantal weekjes weet ik het ook zeker
Mijn eerste voelde ik met 13 weken, met 16 weken door de buik heen te voelen. mijn tweede voelde ik met 16 weken en met 17 weken door de buik heen Nu mijn derde voelde ik met 15 weken en nu (16 weken) ook door de buik heen. Het voelt als kleine belletjes die uit elkaar klappen, zoals een belletje van een kauwgum. Echte plopjes. Ook voel ik haar nu onderhuids naar mijn hand toe zwemmen en haar daar lekker tegen aan nestelen.
hoi hoi Met mijn eerste voelde ik de baby pas heel laat met 22 weken ongeveer. Maar met de tweede nu dus voel ik het ook al een klein weekje boven je schaambeen precies in het midden soort plopjes. Heel leuk om te voelen de gyncoloog zij dat het niet kon maar lees hier nu verder en zag dat het dus wel kon dus haha wij aanstaande moeders zijn niet gek en wat weet z,n mannelijke gyncoloog er nu van groetjes
Leuk zeg dat jullie t ook al voelen!!!!! Ik wist wel dat t kon. Vrouwelijke intuitie he!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grappig dat ook iedereen t als t zelfde omschrijft.
bij de eerste voelde ik haar met 15 weken en met 19 weken echt elke dag. en nu voelde ik het voor het eerst met 11 weken al ongeveer, maar echt niet iedere dag, soms wel een aantal dagen niet. Maar nu voel ik het al een paar weken echt iedere dag, en het word steeds vaker dat ik haar/hem voel. Als er ook maar wat tegen je buik aankomt moet ie laten weten dat ie er ook nog is.hahahaha
bij mij voelde ik de beeb toen ik ongeveer 16 weken zwanger was.. een soort luchtbelletjes of zeepbelletjes die kapot ploppen inderdaad... toen ik met 18wk voor controle bij vk was, liet ze de kleine schoppen en herkende dat meteen haha... bleek dat ik de beeb al 2wk voelde zonder dat ik door had dat het de kleine was hihi.. volgens de vk was ik er dan vroeg bij zeker omdat het de eerste is.. met 13wk kan heel goed al komt het weinig voor... herken je verhaal elk geval wel...
Spannend, af en toe denk ik wat te voelen, maar nog niet echt zekerheid!!! kBen benieuwd. Wacht in spanning af!!