even voor iedereen die het weet etc... Ik heb mijn placenta vooraan liggen( voorop mijn buik). Meestal zit je placenta geloof ik achter. Wie weet hoe haar plancenta ligt? En maakt het eigenlijk uit waar de placenta ligt?( behalve voor de uitgang, ) i.v.m. complicaties tijdens bevalling of in de zwangerschap?
hoi volgens mij maakt dat niet uit hoor mijne ligt achter maar heb hier al vaak genoeg gelezen dat tie voor licht zelf nog geen 1 keer achter heb wel gehoord bij de verloskundige als de placenta achter ligt voel je het straks lekker veel schoppen groeten chantal
die van mij lag ook voor maar is een beetje naar rechts geschoven/gegroeid... tot zo ver nergens geen last van... je schijnt het ook op de echo goed te kunnen zien, zo daar bij zijn hoofdje ongeveer...
Mijn placenta ligt achter. Het schijnt als je placenta voor ligt dat als je kindje dan in een stuit ligt niet makkelijk te draaien is.
mijn placenta ligt ook voor, salomina waneer heb jij de kleine gevoeld? ik voel hem/haar al een paar dagen heel veel liefs mariska
Ik vind het wel leuk om te lezen hoe ze allemaal zo verschillend liggen. Ik dacht dat ik echt anders was, maar dat is zoals ik lees onzin. Nog best veel met de placenta voor. Dus bij een stuit ligging moeilijker te draaien, ... maar hopen dat dat niet gebeurt,
Maakt niet zoveel uit waar ie ligt als ie maar niet voor de uitgang ligt als je bijna uitgerekend bent (ligt ie daar in het begin van je zwangerschap maakt het niet zoveel uit aangezien hij dan mee kan schuiven als je baarmoeder groeit) Ligt ie op het eind wel voor de uitgang dan wordt het een ks.
De mijne ligt ook voor. Daardoor voel ik de baby minder goed bewegen, aan de zijkant wel een paar keer per dag. Toch heb ik hem wel al redelijk vroeg voelen bewegen, rond 18 weken wist ik zeker dat hij het was Maar heb sowieso ook een rustig kindje.... Voordeel is dat ik nog lekker kan slapen zonder dat hij me wakker maakt.
geoeiemorgen meiden ik had bij mijn twee zoontjes ook de placenta voor liggen en nu bij de derde weer ik heb er geen last van en in het verleden ook niet gehad en wat de bevalling betreft ik heb twee goeie bevallingen gehad dus het maakt geen verschil volgens mijzou wel kunnen natuurlijk dan zou je ff d evk moet vragen groetjes anita
wat goed om te lezen. Het werd mij verteld bij de echo. Aangezien het mijn eerste zwangerschap is, wist ik niet of het nu wel of niet normaal was om de placenta voor te hebben. Ik ga pas de 26e weer naar de Vk. Dan ga ik het ook weer even vragen. Ik weet wel dat ik de baby later zal gaan voelen. Maar zoals ik het lees zal het wel normaal zijn. Ik heb ook gehoord dat de placenta ook wel verschuift gedurende de zwangerschap.
De placenta kan wel wat mee omhoog trekken als hij (gedeeltelijk) voor de baarmoedermond ligt, maar verschuiven zal hij niet. Hij zal niet zomaar van de voorkant naar achteren gaan. Ik heb mijn placenta voorliggen en ook nog iets voor de baarmoedermond, maar hij is al aardig mee omhoog getrokken dus geeft dit waarschijnlijk geen problemen bij de bevalling.
De mijne ligt ook voor, en de kleine ligt nu in stuit, maar denk dat ie nog wel rondjes zwemt? (Hoop ik ) Dus ze lag vorige week in stuit, en ik voel haar met name nog onder in mijn buik trappen, dus denk dat ze zo wel lekker ligt Ik voel haar inmiddels echt goed en vaak! Groetjes Daphne