Tja je kunt maar iets raars hebben dacht ik zo. Sinds afgelopen weekend kan ik niet meer plassen, moest wel heel erg maar er kwam gewoon niets uit. Bleek ook een blaasontsteking te hebben. Door de enorme pijn die dit met zich meebrengt was de verloskundige bang dat ik weeen zou gaan opwekken. Ik ben dus opgenomen in het ziekenhuis voor een verblijfscatheter. Nu ben ik met spul en al thuis en gaan we dinsdag kijken of ik weer normaal kan plassen als de catheter er uit wordt gehaald. En dat allemaal bij pas 15 weken zwangerschap. Hebben hier meer mensen last van gehad? Ik had er zelf nog nooit van gehoord. Groetjes
ik ehb wel regelmatig dat als ik te nodig moet het er met moeite uit komt ...en dat voelt niet echt prettig ...... hoop dat je je nu prettiger voelt met de catheter ....heb je veel last gehad van het zetten ?
Ha Sybje, Het catheter is er gelukkig nu weer uitgehaald. En helemaal mooi was dat mijn blaas na die rustdagen toch weer begon te werken. Ik voel me nog niet 100%, maar het gaat zeker beter. Maandag een afspraak bij de uroloog om te kijken of zij me meer kunnen vertellen. Het zetten was inderdaad behoorlijk vervelend en m'n lichaam heeft zich ook een aantal uren flink verzet. Hopelijk komt het nu helemaal goed. Groetjes