Ik had voor mijn NOD ook last van gevoelige tepels. Verder geen veranderingen aan de borsten, alleen de tepels. Voor mij was dit ook een teken dat het raak was, vooral omdat ik dit gevoel nog nooit had gehad! Dus daar kun je het ook vanaf leiden. Herken je het gevoel of niet?
Ik ben nog nooit zwanger geweest maar al wel een tijdje gestopt met de pil. Wij zijn nog niet echt aan het proberen maar hebben ook geen veilige sex. Nu is mijn NOD tussen 13 en 17 juli afhankelijk van een lange of kortere cyclus. Vandaag merkte ik dat wanneer mijn ventje mijn borsten stevig vastpakte dat er melk uit kwam ...een paar druppeltjes maar en toen was het gedaan maar dit heb ik nooit eerder gehad! Kent iemand dit????
Ik ben nu niet zwanger voor zover ik weet (ik hoop het wel! ), maar achteraf gezien was het eerste signaal bij mijn eerste zwangerschap dat ik tussen mijn eisprong en menstruatie juist hele zachte, gevoelloze borsten had. Er stond geen enkele spanning op, terwijl ik dat normaalgesproken dus wel altijd heb tot aan mijn menstruatie. Als ik gespannen borsten heb, weet ik juist dat ik weer ongesteld ga worden Grappig he, al die verschillen.
misschien een iets ander verhaal. ik heb een dochter van bijna 2. een paar weken voor de bevalling kwam er al melk uit mijn tepels. borstvoeding is helaas mislukt, omdat zij de borst niet wilde pakken. ik kon melk geven voor de hele straat!! maar ik heb nu, bijna 2 jaar later, nog steeds 1 melkgevende borst (het lekt niet hoor). dus het hoeft er niet perse mee te maken hebben dat je zwanger bent.
@chico: bedankt voor je reactie. Ik heb het inderdaad al meerdere keren gehoord van meiden die borstvoeding gegeven hebben of zwanger zijn of geweest zijn. Waarschijnlijk zal het wel niet raak zijn hoor, hebben veel te weinig geklust maar toch vind ik het raar. Ooit heeft mijn gyne gezegd dat als er ooit vocht uit je tepels komt, dat je dit dadelijk moet melden. Daarom ben ik nu een beetje ongerust. Als ik nu zwanger zou zijn zal het daar wel mee te maken hebben, anders... Volgende week maandag ga ik testen als ik nog niet ongi ben tenminste.
niet anders dan normaal maar ze voelen wel groter als ik ze met een hand optil en dit beaamt manlief dus ze zullen wel groeien maar ik voel niets (kan nog komen natuurlijk..)
Hier precies hetzelfde als bij Lonit op dit moment ook zachte gevoeloze borsten terwijl normaal week voor NOD ze erg pijnlijk zijn...volgende week weten we of ik mijn NOD wel of niet ga krijgen...ben benieuwd of ik voor de gek gehouden wordt of niet