Hoe voelen jullie aan je buik en hoe weet je zo zeker?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jongemama1, 7 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Ik wacht op mijn menstruatie, vermoedelijk is het morgen zover. Mijn gemiddelde cyclus is 28 a 30, nooit later dan 30. Zojuist zonder ik het niets door had, zat ik vol na eten en drinken.. uit mezelf (dus niet expres dit keer) ging ik aan mn buik voelen opeens voelde ik iets harde bol in mijn buik?! het lijkt echt harde bol te zijn. Daarvoor had ik nooit harde bol in mijn buik.. laatst keer had ik expres aangevoeld was volgens mij twee maanden geleden ofzo was het heel erg zacht, geen hard in mijn buik maar ik was niet zwanger voorgaande rondes!

ik vroeg me af of hebben jullie ook harde bol in je buik ook al wacht je op je nod of testte je pas recentelijk positief?

Liefs xx

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Nee geen harde bol in mijn buik gevoeld. Mocht je zwanger zijn kun je je baarmoeder nog niet voelen rond je nod. Dit duurt nog wel een aantal weken. Misschien een volle blaas of opgezette darmen?

3. Logan

Logan Niet meer actief

Een harde bol is echt onmogelijk nu. Het duurt wel even voor je baarmoeder boven het schaambeen uitkomt, dat voel je niet voor nod.

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Met mijn echo van 10+5 kwam mijn baarmoeder echt maar net boven mijn schaambeen.
    Wat je voelt zou dus echt nog geen baarmoeder kunnen zijn.
    Misschien inderdaad een volle blaas of opgezette darmen ofzo.

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Als jr aan jr baarmoeder denkt moet ook ik je teleur stellen, hier 3de zwangerschap en bm die hoog zit, met 10weken was hij pas te voelen..
    Ga eens plassen? Wellicht heeft t met je blaas te maken?

6. channie2012

channie2012 Nieuw lid

8 mei 2015
    2
    0
    0
    harde bol kan je idde nog niet voelen. wel kan je buik wat opgezet voelen maar dat kan idd ook als je last van je darmen hebt of iets dergelijks. van de buitenkant kan je nu nog niet voelen/zien. op dit moment is mijn buik een beetje opgezet doordat ik natuurlijk verstopping heb maar dat is ook alles en ik ben zes weken zwanger.

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik ben zwanger van de eerste en bij 12-13 weken kwam ie net noven het schaambeen uit. Dus nu is je baarmoeder niet te voelen

8. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben 12 weken zwanger en ik voel ook nog steeds gwen "bal"

9. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Ah bedankt voor iedere reakties bij deze :). En het zal wel opgezette darm zijn idd..

Deel Deze Pagina