gipsmallen

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 6 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

hee meiden, kunnen jullie me helpen, ik ben namelijk niet zo thuis op het hobbygebeuren, maar wie van jullie weet hobbywinkels in omgeving emmen, of stadskanaal? ik wil graag voor de babykamer gipsvormpjes maken en eerder had hema hele leuke maar die hebben dat niet meer, en ik ben ook al bij pipoos geweest maar ik wil graag echt voor baby's (die hadden letters en zonnetjes en dat past niet zo bij wat ik in mijn hoofd heb, wil echt kinderachtige vormpjes maken hihi)

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ip www.pipoos.nl daar staan heel veel adressen en het is echt een mega leuke winkel.

3. sim

sim Niet meer actief

thanks, weet je ook nog andere winkels, of is pipoos zo'n beetje de enige met echt leuke dingen?

trouwens wij wouden onze buik (nou ja de mijne dan hihi) ingipsen, maar dat is best duur, dus straks doen we het gewoon zelf, die rolletjes verkopen ze daar ook (ik heb vandaag alvast zo'n bakje gips gekocht en zag ze liggen die rolletjes) leuk en scheelt een hoop!

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Sim, Je kan ook gipsverband bij de apotheek halen en die gebruiken.. scheelt ook een hoop hoor!

5. Niet meer actief

Hoi Sim,

Kijk eens op www.dekwast.nl
    Daar hebben ze ook de wereld aan mallen.
    Als je ze besteld krijg je ze thuis gestuurd met een acceptgiro en kun je achteraf betalen!

Succes.

Liefs Nies

6. Niet meer actief

Oh ja,... moet je ff in de zoekbalk "gips" intikken...dan kom je ook bij gipsverband enzo ( 0,95 per rolletje )

7. sim

sim Niet meer actief

oh super, dank je, ik ga me even uitleven op die site haha, en top dat je een acceptgiro erbij krijgt, ik hou niet zo van betalen op het internet.

8. Niet meer actief

@sim

Graag gedaan! ;)...en je kunt er idd lekker struinen.
    Niet alles staat in de uittrekbalk ( om het zo maar even te zeggen ) maar alles wat in je opkomt kun je intikken in de zoekbalk en dan komt het wel tevoorschijn.
    Er zijn vaak meerdere pagina's hoor dat zie je aan de onderkant van de pagina aan de linkerkant.
    Je hebt me wel op een idee gebracht, heb zelf ook mallen besteld en gips, ik ga met de kids magneetbeertjes maken voor op de koelkast :D

Oh ja, enne die acceptgiro is idd makkelijk, dan weet je zeker dat je niet bedonderd word en dat je krijgt waar je voor betaald!

Nou meis, succes!

Liefs Nies

9. Niet meer actief

pipoos is idd een hele leuke hobby winkel

Deel Deze Pagina