Ik moet mijn huis doen, maar ja het is zo warm Mijn dochter rent ook heerlijk door het huis met alleen een luier aan.
Ik kan er zowiezo niet goed tegen, maar ik moet zeggen nu ik zwanger ben kan ik me veel beter rustig houden dan normaal, dan denk ik toch dat ik vanalles moet doen, maar nu hb ik een goed 'excuus'..... IK BEN ZWANGER... hahahaha! Moet alleen vanavond werken en daar zie ik erg tegen op.... ach, nog 2 weekjes en dan heb ik verlof! Merk ook wel heel erg dat ik 's morgens (als ik vrij heb, ik werk maar 20 uurtjes) veeeeel langer in bed blijf liggen, ben echt moe!! Ik slaap wel heel goed 's nachts, hoor... maar ik ben echt heel lui 's morgens en lig meestal tot een uur of 10 in bed, dat deed ik normaal nooit! Strekte allemaal, 't is af en toe zwaar!! Gr. Niki
Ik voel me loom en blijf uit de zon. Opeens kan ik geen zon meer verdragen terwijl ik echt een zonaanbidder ben. Dus veel schaduw en vooral lekker binnen zitten in de koelte.
Ik voel me nu goed. Heerlijk op kantoor met airco..... Gisteren was ook nog wel te doen met die wind en in de schaduw. In de zon kom ik niet, dat is slecht (ik krijg een zwangerschapsmasker en ook voor de baby is fel licht niet goed). En in huis is het nu 25 graden. Gewoon alles potdicht houden en 's nachts alles open zetten. Dan is het prima te doen (ook om te slapen). Allemaal succes met de warmte. Vooral veel water drinken, maar niet te koud, want dat schijnt weer niet goed te zijn. Groetjes Suusje
Vocht heb ik een beetje in de vingers, maar hou het nog wel vol, rustig aan doen, beetje binnen zitten vd tv. Goed veel koel drinken.
hoi Shade, Hier in het zuiden is het idd altijd een stuk warmer. Ik heb altijd in het zuiden gewoond. Maar mijn vriend komt uit groningen. En die heeft er echt moeite mee met die hitte hier in het zuiden. Het is natuurlijk ook zo dat je in het noorden wat meer open vlaktes hebt en dan waait het lekker. Dat koelt ook lekker af Groetjes Kiowa
Haha, mag ik éven lachen. Koel ik Grunn? Eelde had gisteren de hoogste temperatuur van heel Nederland, hoezo koel. Ik kan me amper bewegen zonder te druipen van het zweet. Verschrikkelijk gewoon.
nou dames. 8) ik kan er ook niet tegen meer! ik heb al sinds twee dagen veel vocht in mijn voeten, de hele dag door. gister ging ik met vrienden een stukje fietsen er drupte wat langs mijn benen, ik dacht vruchtwater toen veegde ik het weg stukje fietsen stopten we weer ff, gleed er weer wat. ik was echt bang zo warm had ik het dus. en het tintelt ook nog wanneer ik met mijn voeten hoog gaat zitten. ik blijf er lekker over klagen tegen mijn vriend hij wordt er gek van. (zegt hij niet maar merk ik wel). ik heb vanacht in de babykamer geslapen op een matras want het was niet meer uit te houden bij ons op de kamer in de baby kamer was het lekker fris. Hij werdt vanmorgen wakker en dacht dat ik weg was. Hij vroeg ben je boos op mij? ik had het alleen SUPER BENAUWD. ps: het liefst loop ik in mijn lingerie de hele dag.
@loesmari Wat let je? Als je gewoon thuis bent, natuurlijk.... Ik loop ook lekker in m'n bikini... die eigenlijk veeeeeels te klein is...! Gr. Niki
Ik loop ook in mijn bikini, maar niet helemaal zonder gene hoor... ondanks dat ik gewoon thuis ben! Hij is inderdaad euhhh... wat krapjes...
Ik kan al niet goed tegen de warmte maar heb het gevoel of het nu 10 x erger is door de zwangerschap. Mijn vriendje vind me zo zielig dat hij nu de tiuin aan het opruimen is zodat we zometeen om een heel groot zwembad gaan zodat ik er misschien wel minder last van heb (wat lief van hem he)
Wel een aanrader hoor zo'n groot zwembad, wij hebben er een van 305 mtr... en ik heb een groot luchtkussen gekocht om erop te dobberen... heerlijk
Ben echt jaloers. Ik heb een alleen een balkonnetje en kan daar dus niet zo zwembad kwijt. Zit dus van ellende binnen. Maar moet er zo nog wel uit on boodschappen te doen. En de kleine moet ook nog mee want mijn man is aan het werk.
Hmm ik hou niet zo van dat superhete... Wel zondagmiddag dus de raamkozijnen buiten geschilderd en de deur gerepareerd. Gelukkig staat dat lekker vol op het zonnetje.. dus aan het einde van dag verschrikkelijk gaar. maarja.. het moet een keer gebeuren. Bovendien vier ik bijna mijn verjaardag en dadn moet het erwel weer een beetje toonbaar uit zien ook. Maarja.. nu binnen.. airco Erg fijn.. daarentegen is het wel jammer dat je nu helemaal niets meekrijgt van het weer toch. Wat dat betreft ben ik een goeie hollander.. het is nooit goed Vanavond maar eens kijken of het bbq-weer is
Ik kan best goed tegen de warmte, maar vind het op vakantie toch net iets prettiger dan hier. Hier moet je tenslotte vanalles, zoals werken, potesen, boodschappen doen. En dat maakt je bekaf met deze hitte. Op mijn werk, bij de bejaarden, hebben sommige oudjes het zelfs nog koud. Ongelofelijk toch. En als ik dan iemand moet douchen dan spring ik het liefst daarna zelf ook onder de douche. Maar in turkije ofzo, vindt ik het heerlijk als ik aan zwembad zit.
Ik hou nu toch echt vocht vast in mn voetjes en enkels,alles behalve sexy zeg maar hehe! Verder heb ik het bloedje heet en drink me eigen het apenzuur haha. Ik wil zooo graag zwemmen ofzo mja moet je wel vervoer hebben naar het water en no way dat ik nu een snikhete bus instap!! Ik hou van de warmte hoor maar dit jaar mocht het wel even minder voor me nu ik zwanger ben haha
vreselijk die hitte. Ik heb waterzakken aan mn enkels hangen en mn polsen en enkels doen al dagen zeer. Ik krijg er bovendien koppijn van, nee dit is niks voor mij. Geef mij maar wintersport!
Op vakantie is het ook niet altijd zo benauwd. En bovenal.. je kan gewoon lekker relaxt doen en laten waar je zin in hebt. Dat scheelt echt heel veel
ik kan op zich heel goed tegen de warmte(slaap nu zelfs nog onder me dekbed!!)maar zelfs ik ga nu niet in de zon zitten!!normaal kon ik echt uren bakken(zweete wel van me stoel maar ja,kleinigheidje hou je he)maar ik zit nu lekker binnen op me werk en doe het lekker rustig aan!! liefs