ik vind het verschrikkelijk!!! ik heb vanacht maar 4 uurtjes geslapen! ik heb medelijden met de meiden die nu zwanger zijn!
Ik hou op zich wel van de warmte... ALS ik niet zwanger was en vocht vasthield en die buik me ongeloofelijk in de weg zat Ik blijf maar zoveel mogelijk binnen, zet ramen en deuren pas open als de zon weg is vanavond en hou de vouwgordijntjes dicht, zodat de zon buiten blijft...
ik kan niet tegen dit weer. als ik moet werken neem ik een fles hele zoete limonade en die heb ik helemaal nodig
ik vind het ok verschikkelijk, kan niet eens meer slapen!!! maar heeft iemand misschien nog tips? heb ventilator al aan in het huis, maar helpt ook niet veel, vooral in de slaapkamer ist zooooooo warm
wij hebben d'r 1 vandaag gekocht ook 305....en natuurlijk dé luchtbed he Nou mijn dagje kan niet meer stuk hihihi Maar zodra je weer opgedroogt bent is het echt niet te harden ppffff
Nu ik zwanger ben kan ik ook niet zo goed tegen de warmte, maar ik heb nu een opblaasbaar zwembad in me achtertuin, en daar lig ik steeds heerlijk in Me gezicht kan nu ook lekker bruin worden! Wel heb ik aan het eind van de dag opgeblaaste voeten en handen maar daar valt wel mee te leven. Verdere tips; Niet te veel doen, lekker rustig aan, thee drinken (jaja dat werkt ook!), ijsjes eten (gewoon lekker),een zwembad kopen (als je een tuin hebt), en idd lekker de ventilator aan binnen. Zomer, kom maar op!!!
Ik heb het verschrikkelijk warm hehe!!! Helaas geen tuin,alleen 2 balkonnetjes! Stikwarm natuurlijk! Net hing ik een wasje op en dacht dat ik aan het smelten was haha! Morgen denk ik toch maar even flinke verkoeling opzoeken ergens aan het water ofzo of zeker weten iets met water want ik ga dit geen week volhouden geloof ik ppfff! Volgende keer maken mn vriend en ik het kindje in de zomer dan ben ik in ieder geval niet zwanger zoals nu nu in een zomer haha!!
Vandaag hou ik het eerlijk gezegd op wat zweten na dan, erg goed uit... Ik zoek de zon vooral NIET op en ga alleen maar naar buiten voor een kort rondje met m'n hond. Maar waar ik zo erg tegenop zie, is dat ik morgen en overmorgen gewoon 2 hele dagen moet werken in de winkel waar het altijd smoor en smoor heet is!!! Geen airco en met mooi weer is het ook nog eens stervensdruk Ik vind m'n werk echt wel leuk hoor, maar ik zie er nu zo ontzettend tegenop en kan niet wachten totdat die 2 lange dagen voorbij zijn....
dat heb ik ook dat ik het voelt alsof je te weinig gegeten heb en je van je stokje gaat echt irritant en er komt nog een hittegolf ook hebben ze gezegt
Ik heb ook een constant honger gevoel en als ik me inspan voel ik dat ik misselijk wordt. Echt van de hitte. Vanmiddag van het werk naar huis gefietst 20 km door open weilanden. Dan schroeit de zon gewoon op je huid. Ik was echt niet lekker toen ik thuis kwam terwijl er onderweg een 1/2 water door gegaan is en thuis nog eens een 1/2 liter. Alles tintelde. Gelukkig geen hoofdpijn.
Ik neem het zoals het komt, je doet er toch niets aan Gewoon lekker relaxen, boekje lezen in de schaduw, Bob Marley op de achtergrond, veel drinken. Blijf in die hitte gewoon lekker comfortabel in de omgeving van mijn huis. Ik geloof dat het vanaf donderdag weer wat aangenamer wordt. Naast het feit dat de slaapkamer een sauna lijkt heb ik eigenlijk alleen last van m'n voeten. Sterkte allemaal!
hihih ik vind dit wel lekker. Wij hebben de partytent staan en 2 grote parasollen dus overal schaduw, lekker windje erbij. Lars de hele dag in zijn nakie en ik lekker bikini aan. We poedelen wat af hoor. Ik kijk naar Lars en sudoku wat. Als Lars slaapt ga ik mee. Bevalt me wel dit tempo van leven haha
Dat is exact wat ik van de week tegen mijn man zei. Dit zo in de zomer is drie keer niks. Ik had met die vorige vlaag warmte (toen was ik iets van 19 weken zwanger) al last van vocht vasthouden. Nou die is dus niet meer weggegaan. Al is het koeler overdag dan krijg ik het nog. Wel wat later op de dag maar toch halverwege de dag zit het er weer. Met deze warmte zit het vocht er constant..voeten, tenen, enkels, benen en sinds nu ook vingers . Ik voel me serieus een te sterk opgeblazen skippybal op het moment terwijl mijn buik echt niet mega groot is.....zucht....
Hallo ! Ik heb ook best last van de warmte. Als het zo blijft ga ik zeker op zoek naar een klein badje. Een vriendin heeft wel een zwembad, maar ik wil haar ook niet de hele tijd tot last zijn. Verder voel ik me inderdaad loom en soms een beetje duizelig. Ik zweet meer en drink ook meer (logisch ...) Ik zou het niet erg vinden als het vanaf donderdag een paar weekjes 26 graden zou blijven ... Groetjes, Nikki F
Hier sluit ik me helemaal bij aan, ik vind dit wel genieten hoor! Om te werken is het niks, maar ja, ik laat me niet gek maken.. 8)
Ik heb veel last van de warmte. Geen energie, dikke voeren en vingers, een misselijk gevoel e.d. Normaalgesproken vind ik de zomer leuk, maar nu mag het van mij best een paar graden gaan vriezen haha
ik vind het ook wel lekker hoor! lekker in de schaduw niets doen! en heel af en toe waag ik me even 5 minuten in de zon, ach, van mij mag dit weer blijven! heerlijk! maar goed, ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dit weer verafschuwen.....