hoe voelen jullie je met dit weer?

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 3 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik slaap zo slecht. Ik ben helemaal brak alsof ik ben gaan feesten, heb het dan ook half zes zien worden. Vreselijk ben bekaf. En dan dochterlief die al om zeven uur roept dat ze melk wil en naar beneden wil!
    Balen dus.

Overigens zeur ik verder niet want jeetje kreetje wat kan het weer slecht zijn in Nederland zeg. Regen,grauw, wind, koud, nou dan maar heel erg warm en zelf de verkoeling opzoeken. We hebben wel wat hitte nodig en zon voor ons lichaam. Het is ook goed voor de depressies.
    Maar ja soms hoor ik mensen klagen op tv ook dan denk ik: wat kunnen mensen toch ontevreden zijn, niks is goed en alles moet volgens de mens lopen. Anders gaan we massaal aan de zeik.

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik vind dit ook wel lekker... lig zelfs gewoon in het zonnetje en als het me ff teveel wordt, kruip ik onder mijn partytent.... ik heb 2 schelpen gevuld met water, een voor de hond en een voor mezelf....erg lekker, van mij mag het welzo blijven!

Juud

3. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    heerlijk weer !! als ik het warm heb neem ik een heerlijke duik in ons zwembad is een lekkere grote en kun je heerlijk in dobberen, dat vind me zusje en rest van de fam ook, komen ook regelmatig bij me te dobberen :D

kuzz anita

4. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Het is heerlijk weer maar wel warm zeg.ppff gelukkig hebben we een zwembad achter in de tuin waar ik af en toe even instap met de kleine

5. Niet meer actief

hahahhahah jemig zeg wat hebben best veel mesnen hier en zwembad in de tuin ben jaloers :oops:

xxx

6. Atlantis

Atlantis Actief lid

6 feb 2006
    134
    0
    0
    Heb gisteren ook een zwembad gekregen van mijn liefste, echt zó schattig! Lijkt me heerlijk om er in te dobberen, maar helaas.... ik moet begin volgende maand mijn afstudeerscriptie inleveren en aangezien ik nog geen letter op papier heb... Bweeeeegh! Zit me binnen dus helemaal op te vreten, van stress en vooral hitte! Ik heb die scriptie al veel te lang voor me uit geschoven, maar ik wil toch echt wel graag afgestudeerd zijn als ik moet bevallen. Het is dus allemaal mijn eigen schuld, maar ik heb zóóóóóóóó geen zin!

7. Pluisje

Pluisje Lid

15 mrt 2006
    85
    0
    0
    Hoi,

PPPPPPFFFFFFFF gisteren was echt een drama! Werken, warm, dikke voeten bah bah bah.
    Vandaag ben ik vrij en zit ik lekker binnen met de waaier op stand 3, voetjes omhoog en liters water naast me. Heerlijk hier, alle ramen, deuren en gordijnen dicht en het blijft lekker koel. Ga af en toe even naar buiten om de hond uit te laten, een wasje op te hangen etc, maar dan snel weer naar m'n koele kamer. Zo is het wel uit te houden, gelukkig.

Helaas morgen weer werken, kan er nu al tegen op zien. Bleghhhh, nou ja vandaag maar flink genieten van de rust en dan morgen er maar weer tegen aan.

Groetjes Sandra. :D

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Voordeel van werk.. (in ieder geval hier) is dat daar airco is :)

9. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik word helemaal gek van dit weer, voel me rot en moe en misselijk!!!! de zon is leuk maar 25 graden is toch wel de max!!!!!!!!!

10. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Tis hier vandaag warmer dan gisteren en mensen ik voel me vreselijk!!!
    Alles wat ik doe ik veel te veel,voel me zwaar belabberd en heb nergens meer fut voor!!
    Het mag van mij nu echt gaan afkoelen hoor want ik weet gewoon niet waar ik het zoeken moet met dit weer pppffff :( :(

11. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Heb niet echt heel veel last van de warmte, zweet alleen wat meer op me voor hoofd. En hou een heel klein beetje vocht vast maar voel me verder wel goed. Zit nog wel in de zon maar of heel vroeg of wat later op de dag alsde zon niet meer zo fel schijnt.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Volgens mij ga ik vanacht buiten slapen, het is niet om te harden in de slaapkamer, heb afgelopen nacht geen oog dicht gedaan. Ben nog moe.

13. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Haha ik roep ook al 2 dagen dat ik buiten ga slapen haha!
    kan kiezen of op het grote balkon of op het kleine balkon!
    Weet je dat ik sirieus daarvoor in staat ben :D haha!!

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik zet vanavond mijn tent op in de tuin, geen grapje, als ik om 22.00 uur naar boven ga en de thermometer staat nog boven de 30 graden, dan ga ik in de tent slapen.

15. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Haha ik slaap bij jou in je tent haha!!
    Ik heb echt de neiging om het matras op balkon te gooien,plaats genoeg haha!
    Denk alleen dat mn vriend me erg vreemd aan gaat kijken dan :)

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    MIjn man gaat ook niet mee in de tent hoor. HIj zweet liever de hele nacht in bed.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    MIjn man gaat ook niet mee in de tent hoor. HIj zweet liever de hele nacht in bed.

18. stamper

stamper Bekend lid

12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

Gek genoeg lijken de kinderen er geen last van te hebben , levy heeft alleen warmte uitslag .

Ik zelf word gek ik ben gewoon misselijk van de warmte en vanavond moet ik nog werken ook ( snackbar ) van mijn mag het gaan afkoelen .

yvonne

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja.. uitslag op mn lip hier :(
    benieuwd of dat van de warmte komt
    Zijn gewoon vochtblaasjes lijkt het.

Asl het vandeweek niet weg is.. toch even naar huisarts vrees ik :(

Maar het goede nieuws: het is hier nat en lekker
    Niet meer zo benauwd en ook niet meer zo warm
    Dit is mijn weertje dan weer wel :)

20. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik vind het verschrikkelijk, ik heb al dagen hoofdpijn en ben misselijk. Ik ben niet gemaakt voor zulk weer. Nou ja, ik doe 's morgens veel, dan een siesta en 's avonds weer veel. Zo lukt het ook wel.

Mijn mannetje daarentegen leeft helemaal op!

Deel Deze Pagina