Hoihoi Even mijn frust er uit blazen Mijn man is super onredelijk! Ik heb na de bevalling haast niets meer om aan te trekken, je kent t... En dit snapt mijn man gewoon echt niet! Hij is pissig als ik iets nieuws aanschaf... Terwijl ik dit toch echt nodig heb nu... Hij denkt dat ik nog genoeg heb, totaal niet want heb echt een andere maat boven zeg maar nu door de borstvoeding Ook een aantal goede voedingsbh's heb ik echt nodig.... Waarom snappen mannen dat toch niet... Had voor mijn verjaardag geld gekregen van iedereen en wilde daarvoor het een en ander aan kleding uitgeven. Het geld is ondertussen aan boodschappen op gegaan en aan een verjaardagscadeau voor mijn man Nu wil ik wat aanschaffen en is ie pissig... Moest t ff luchten hoor.... Mannen! Arghhhh
Wat vervelend dat je man het niet snapt.. Hier een man die het wel heel goed begreep en zelfs zelf aanbood dat we even naar de stad gingen om nieuwe dingen te kopen... hij vond het niet leuk als ik elke keer een half uur bezig was met kleren zoeken die een beetje zaten.. Probeer het hem uit te leggen.. dat je lichaam verandert is?.. Succes! Ennuh.. veel plezier met shoppen
pff onredelijke vent heb je zeg. Maar dit is dus een van de redenen dat ik blij ben dat we buiten een gezamelijke rekening voor vaste lasten ieder onze eigen rekening hebben...geen gedoe gelukkig zou mijn man me in zo'n geval ook eerder aansporen dan afremmen om iets te kopen omdat hij weet hoe belangrijk zoiets kan zijn
Ik ben dolblij dat mijn man mij zoiets als kleding niet kan ontzeggen. Ik zou niet eens om toestemming vragen, jij hebt gewoon nieuwe kleding nodig, klaar, het is toch niet aan hem om te bepalen of dat zo is?
Wat vervelend zeg.., Hier momenteel ook ff wachten met kleding kopen doordat onze belastingteruggave nog niet is gestort, als dat er is gaan we beiden shoppen, hij kan zelf ook wel wat nieuws gebruiken en hij ziet dat mijn kleding niet meer zit en dat dat me dikker maak als dat ik ben gebleven na mijn zwangerschap. Ben heel blij met dit begrip. Ik hoop dat jullie eruit kunnen komen.
Wij weten natuurlijk niet hoe jullie financiele situatie is, maar de instelling van je man klinkt niet zeer 'net-bevallen-vrouw vriendelijk' Jij moet je ook goed voelen in je situatie en als je kleding niet goed zit of je mist kleding, is dat niet fijn. Hij is toch ook trots als zijn vrouw er leuk bijloopt?
Bedankt voor al jullie reacties... Klinkt wel alsof ik echt een lul van een vent heb zo he? Haha Is niet zo hoor , ti's een schat maar sommige dingen snapt ie gewoon niet.... Onze financiele situatie is ook niet zo best op t moment maar daar hou ik juist ook rekening mee.koop echt niet vaak iets ... Eigenlijk koop ik alleen maar voor de kleine en heel vaak bij zeeman. Ik heb ook maar weinig eigen geld sinds de bevalling werk ik nog niet... Mijn man ziet nu we wat minder inkomen hebben dan niet het nut van nieuwe kleding kopen in. een goed plan om een deel van de inkomsten voor dit soort dingen apart te houden... Heb dit al zo vaak voor gesteld. Krijg t er niet door....:x Wel even goed mijn frustratie aan hem uitgelegd en ....heb vandaag samen een zomer rokje gekocht en voedingsbh !! Mijn borstvoeding scheelt toch ook weer centen! En dat is ook veel werk hoor.. Heel blij mee! Je voelt je echt zoveel beter in iets wat lekker past toch?! Thankxxx meiden!
Nee het klinkt niet alsof hij een rotvent is liever een goeie man aan je zijde die een beetje op de centen let dan iemand die het gezinsinkomen over de balk smijt, want die bestaan ook. Fijn dat hij het toch heeft begrepen en jij nieuwe kleren hebt soms snappen mannen het niet meteen.