Hoe voelen nou de beginweeen aan?

Discussie in 'De bevalling' gestart door nance158, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doreth

Doreth Lid

3 nov 2007
    11
    0
    0
    Bij mij gebeurt er ook nog niks...
    Kon vandaag wel wat beter naar het toilet na een aantal weken een beetje last te hebben van verstopping. Heb ergens gelezen dat dat wel wat zou kunnen betekenen. Ik hoop steeds dat er nu echt wat gaat gebeuren (heb in het weekend lang voorweeën gehad...).
    Succes!

2. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Geloof me als je morgen bent uitgerekent en het komt dan nog niet dan zit je behoorlijk te balen. Dat had ik vandaag dus heel erg. Niks was goed de hele dag chacho. Hopen ook bij mij dat eht snel komt want dit is genoeg geweest.

Sterkte

Liefs nance158

3. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    heel begrijpelijk hoor, ik zat 1 dag overtijd ook te klagen en te balen, je gaat toch zomaar die magische datum voorbij waar je al die tijd naar uitkeek.

uiteindelijk ging ik 2 dagen overtijd............. succes dames!

4. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Hoi meiden,

Wachten duurt verschrikkelijk lang...kan ik echt over meepraten.
    Sam werd bijna 3 weken na mijn uitgerekende datum geboren....
    Pfff....wat was ik ongeduldig!

Ik heb geen last gehad van voorweeen, dus toen het eenmaal begon, wist ik meteen dat dit weeen waren. Was ook meteen heftig.
    Persoonlijk kon ik het niet vergelijken met menstruatiepijn, maar waar het wel op leek, kan ik me niet meer herrinneren.

Heel veel succes! Ik hoop dat jullie snel jullie beebjes kunnen bewonderen!

5. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Nou ik dacht vanacht daar gaan we weer. Weer zo'n lange nacht vol pijn en onrust. Ja ach misschien komt het vanavond dan wel. Nou alles is anders. Heb heerlijk geslapen ben niet wakker geweest en vanmorgen dacht ik zelfs nog volgens mij ben ik niet meer zwanger zo goed voel ik me.

Heb na een telefoontje voor mijn vriend die ook heerlijk lag te slapen maar toch aan het werk moest en zich dus verslapen had nog tot 13.00 door liggen te maffen.

Voel het kindje vandaag goed bewegen buikpijn is weg en er is eigenlijk niks aan de hand. Nou kom maar op met die weeen dit is voordelig voel me goed weer is niet te warm en we zijn er nog steeds klaar voor.

HOe gaat het met jullie vandaag?

Liefs nance158

6. cruella

cruella Actief lid

18 apr 2008
    259
    0
    0
    zuidholland
    hoi,

dit klinkt als flinke voorweeen.. die kunnen wel een week aan houden.. dan weer wel en dan weer niet..

echte weeen voel je echt wel.. dat merk je echt waar.

die doen echt pijn en beginnen rustig tot heel fel en daarna wordt de pijn weer minder. tot het weer begind..

zo was het bij 2 van mn 3 kindjes..

heel veel succes en voor je het weet heb je je kindje in je armen..

Liefs X C.

7. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ik had een zeurderig gevoel in mn buik, was nog aan het twijfelen of het niet gewoon mijn spastische darm was...maar na een aantal uren werd het regelmatig en heftiger!
    gelukkig nooit last gehad van rugweeen!
    succes in ieder geval!

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    als de weeen onder de douche niet weggaan, dan zijn het echte weeen. bij mij was het iig zo.
    veel succes!

9. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    oke daar zijn we weer. 6 dagen over tijd en nog steeds niks loos.
    Mag morgen weer naar de vk toe en dan hoop ik zo dat ze zegt dat het nu moet ingeleid worden ofzo.

mijn hemel dit houdt toch niemand voor mogelijk. Heb wel wat last van een beetje rommel in de buik en een beetje last van de rug maar voor de rest echt helemaal niks.

Wie pept mij ff op

Liefs nance158

10. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik wil je niet bang maken, maar t klinkt idd als voorweeen en bij mij hebben die 3weken aangehouden tot het uiteindelijk doorzette. ik weet niet meer precies hoe mn beginweeen voelden. ik had zelf het idee dat het weer de voorweeen waren en ik geloofde er niet in dat het door zou zetten. pas toen de volgende ochtend mn vliezen braken geloofde ik het en toen was het ook vrijwel meteen vrij heftig. dus wie weet heb je nu voorweeen en hopelijk een snelle bevalling.
    succes met de laatste loodjes.

liefs doris

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Bij mij voelde de begin weeën als harde buiken die eerst om de 10 min kwamen en naar mate ze dichter op elkaar kwamen werden de harde buiken ook ongemakkelijker, niet eens nog pijnlijk. Vervolgens kreeg ik 2 pijnlijke weeën en toen braken mijn vliezen en daarna kreeg ik echte weeën, en zoals iedereen zegt: als je weeën hebt weet je het!

12. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    bij mij waren de weeen meteen regelmatig en redelijk heftig, om niet lang daarna overtegaan in een weeenstorm.

Deel Deze Pagina