hoe voelen (voor)weeën ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door sydneys, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marit1230

Marit1230 Lid

22 dec 2012
    6
    0
    0
    Witmarsum
    Hmmm ik heb nu voor de 2e x voorweeen, denk ik, met ruim 36 weken. Snachts, continue menstruatiekramp x factor 10 ;) geen harde buik, though.
    Ben er nu, vandaag, nog beurs van :S

en een extreem gespannen buik, nu overdag (pijn is vrijwel weg)...hoop niet dat dit nog 6 weken doorgaat...

2. Harvast

Harvast Actief lid

10 jun 2012
    243
    0
    0
    Bij mij zijn de voorweeén vlak voor de bevalling begonnen. Tot 5 cm voorweeën gehad, ze kwamen regelmatig voor, maar waren net niet heftig dat ik ze nog redelijk kon opvangen. Ze kwamen ook niet snel achter elkaar. Eenmaal me vliezen gebroken bij 5 cm, kon ik heeeeeeeel goed het verschil merken tussen voorweeën en echte weeën. Wat was ik blij die 5 cm te hebben gekregen met voorweeën.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

haha oke

rare vraag maar die ontsluiting kan je zoiets ook voelen? haha

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Echte weeen voelden bij mij alsof er een soort riem rondom werd aangetrokken zoals me spieren samentrokken.
    Maar denk dat ook weeen heel erg persoonlijk zijn en veel vrouwen dit anders ervaren..

En de ontsluiting voelen, ik weet niet helemaal waar je op doelt.
    Maar de laaste paar cm zijn vaak het pijnlijkst.
    Verder voel je niks aan je vagina/bmm ofzo, dat het opend daarbeneden.. :p

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    voorween worden minder met een warme douche of rust, echte weeen zullen met rust en een warme douche doorzetten en pijnlijker worden, in princiepe is het begin van beide weeen hetzelfde gevoel daarom is het ook vaak zo onzeker wat is het nou, echter bij het échte werk zullen de weeen zich in steeds kortere tijd voordoen en steeds heftiger worden waardoor je uiteindelijk een moment krijgt waarop je beseft dit is het échte werk, het klinkt clichee maar de échte weeen heb je op een gegeven moment echt wel door

Deel Deze Pagina