eisprong bevruchting

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door brabbel89, 17 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel89

brabbel89 Lid

14 feb 2015
    12
    0
    0
    NULL
    zuid limburg
    26 januari 1ste dag van mijn laatste menstruatie

in de nacht van 4 op 5 februari geklust

(rond of voor 8/9 februari eisprong) volgens internet ( waar ik nog nooit last van heb gehad of uberhaupt hebt gevoeld

en 7 februari in de avond minimaal zeer donkerbruin verlies gehad bijna zwart zou je zeggen ( heb elders nog nooit verlies gehad tussentijds ook niet met een eisprong)

(ben misselijk met vlage de ene keer sochtens andere keer savonds.heb maagzuur wat me opkomt zo nu en dan, veel sneller moe.

zou dit iets moois kunnen betekenen?help

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Een eisprong 'via internet' is niet betrouwbaar... En stel dat je op 8feb je eisprong hebt gehad, dan is pas net de innesteling begonnen en kun klachten nog niet van evt zwangerschapshormoon komen.

Hoe lang ben je gestopt met de pil?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Had al een keer antwoord gegeven.

Maar 7 februari bloedverlies waarvan jij denkt innesteling en de dagen daarna een eisprong is totaal onmogelijk. Een innesteling vindt namelijk pas NA een eisprong plaats en niet ervoor.

Offe....ben jij het nu wel met mij eens dat dat van 7 februari een ovulatiebloeding was waarna je eisprong plaatsvond rond 8 februari? Want dat is wel zeer goed mogelijk.

Het is nu 17 februari. Je NOD zit rond 22 februari, dus zit je 5 dagen voor NOD. In principe zou je eventueel wat lichte symptomen kunnen hebben. Alhoewel die veelal niks zeggen helaas.

Over een paar dagen zou je een testje kunnen proberen. Succes!

4. brabbel89

brabbel89 Lid

14 feb 2015
    12
    0
    0
    NULL
    zuid limburg
    Het is zeker zo dat het eigenlijk niet kan, maar als je het zo overal lees is niks onmogelijk een vriendin van mij heeft dit ook meegemaakt na drie dagen al een innesteling dus onmogelijk is het niet.......

Maar ik kan geloven dat het een ovulatie is van eisprong maar ik wil dat niet geloven omdat ik dit nog nooooit gehad heb en ook niet gevoeld .

Mijn NOD is 24 februari ik hou jullie zeker op de hoogte spannend....

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Brabbel De innesteling kan niet voor de eisprong komen. Voor een innesteling heb je een bevruchting nodig. Voor een bevruchting heb je een eicel nodig. De eicel komt pas vrij tijdens de eisprong. Dus de innesteling kan niet voor de eisprong zijn. ;) Tevens is de innesteling zo'n 7-10 dagen na je eisprong.

Deel Deze Pagina