@pandora: ik had helemaal niet het gevoel dat ik doodging hoor. Ja natuurlijk doet het pijn, maar ik was daar helemaal op gefocust en in mijzelf gekeerd en had daardoor wel het gevoel dat ik controle had. Je kan het hoor! ( als ik het kan, en ik ben een enorme pieperd) Kop op!
lol alsof je dood gaat haha Ik had een paar flinke weeenstormen maar had niet het gevoel alsof ik dood ging lol Jayden moest en zou eruit gaan haha en het liefste nog meteen! (te snelle bevalling, te hevige weeen..) Sterkte Amfy, zijn je weeen nu weer weg of?
Ja, Amfy, dat vroeg ik me ook af. Hier sinds vanochtend (voor?)weeen. Ze duren een minuut, maar dan zijn ze weer om de 5-6 minuten, en dan weer om het kwartier. Pfffffffff... Dit had ik dus met de oudste ook. 36 uur voorweeen gehad ('s nachts om de 6-7 minuten en overdag zo goed als weg), toen braken de vliezen. Ik zou wee-opwekkers krijgen, maar toen bleek meneer in stuit te liggen, dus uiteindelijk ks. Naja, goed, allemaal niet echt relevant, maar ik ben dus een beetje bang dat ik dit straks weer heb. Dat ik steeds denk/hoop dat het doorzet en dan steeds weer niet...