Hello meiden! Ik lees alleen maar van hoogzwangere vrouwen die aan het aftellen zijn en niet meer kunnen wachten en bij wijze van spreken het liefst morgen ingeleid zouden worden. Dit had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook, maar nu helemaal niet! Het zou me zelfs heel erg verbazen als ik binnen 3 weken zou bevallen en dat idee vind ik wel prima, gek genoeg. Heb ook pas net verlof, en wil nog zoveel doen in huis! En het is in mijn buik nog zo lekker warm en buiten zo koud! Ze blijft nog maar lekker zitten Herkent iemand dit?
Ja heel herkenbaar, ik had beide keren ook geen haast en was helemaal ingesteld op 42 weken. Vind zwanger zo bijzonder!
Ik had het dus precies andersom... Bij de eerste dacht ik "Laat nog maar even lekker zitten". Ik vond het wel een lekker en veilig gevoel zo. Deze keer kan ik niet wachten eerlijk gezegd! Nog een paar dagen, en vanaf zaterdag mag ze van mij komen wanneer ze wil!
Ik vind zwanger zijn ook geweldig trouwens, heb ook echt geen zware zwangerschappen, maar zo in combinatie met een peuter zit mijn buik regelmatig in de weg. Voor mijn zoontje lijkt het me dus ook wel fijn als hij zijn mama straks weer terug heeft!
Ik vind zwanger zijn eigenlijk niet zo spannend Ik vind 9 maanden maar lang! Daarom snap ik ook niet helemaal waarom ik het zo prima vind om pas over 3 weken te bevallen? Ook ik heb een kleintje rondkruipen. Dochterlief is pas 15 maanden en op moment heeeeel aanhankelijk. Ze laat me bijna niet los als we thuis zijn... Dus die buik zit me inderdaad ook behoorlijk in de weg en heb weinig energie voor m'n meissie.... Snap dus niks van mezelf
Hier ook nog niet aan het aftellen en ben bijna 37 weken. Kan me gewoon niet voorstellen dat tussen nu en 5 weken we ons frummeltje leren kennen. Mijn zwangerschap begon vervelend met veel bloedingen en daarnaast werd ik pas misselijk met 13 weken (tot 3 weken geleden) maar juist de laaatste paar weken gaat het super. Energie genoeg, overal nog zin in. Dus nee aftellen nog niet aan de orde. Wel supernieuwsgierig
Hier ook supernieuwsgierig maar nog niet aan het aftellen. Kan me ook niet voorstellen dat over een week of 4 ons hummeltje ter wereld zal komen.. Denk ook eerder dat het 42 wkn gaat worden dan dat ze eerder komt. Ben het zwanger zijn ook nog lang niet zat! Ik geniet van mn buik, de bewegingen die ik voel, en gewoon het speciale gevoel wat je 9 maanden hebt en straks gewoon kwijt bent. Ik heb dan ook wel een erg fijne zwangerschap, nooit last gehad van kwaaltjes, niet ziek geweest enz. dus dat scheelt ook wel denk ik.
Fijn dat ik niet de enige ben! Ik heb ook een supermakkelijke zwangerschap, geen kwaaltjes, geen ziekte. Voel me goed! Ok, 's avonds kan ik eigenlijk nog vooral bankhangen en ik ga heel vroeg naar bed, en slaap niet altijd goed, maar ja, als dat alles is Ben misschien mentaal nog niet helemaal klaar voor de baby. Het idee van zo'n klein babytje vind ik heerlijk, maar het is nog zo onwerkelijk! Het rommelt ook nog totaal niet, dus dat zal wel meespelen.
Ik ben dan nog geen 37 weken, maar van mij mag het nog tot 41 weken duren.. Niet om het lichamelijke, want het trappen begint me pijn te doen, heb mega last van mijn bekken, energie is 0,0.. Maarrrr, we wonen nu tijdelijk bij mijn ouders omdat we een bouwval hadden gekocht.... Zat ietttssss meer werk ik dan verwacht . Er word hard geklust in het huis, maar of we het gaan redden?!?!?!?!?