nou het is niet dat ik me druk maak ofzo maar ben heel benieuwd hoe nou weeën voelen wat gebeurd er met je? Doet het jezus veel pijn en denk je dat je na 1 wee niet meer kunt? Of kom je steeds een beetje bij tussen de weeën? Voel je je krachtig? of denk je dat je het niet overleeft? wat voel je? wat een vragen allemaal! ben zo benieuwd joh!
Ik ben ook wel benieuwd, hoewel ik denk dat het voor ieder persoonlijk is. De één ervaart ze als weinig pijnlijk en de ander vind het kleinste pijntje al erg. Gr. Suusje
ik vind het wel pijnlijk maar goed te doen, bij mij hielp het heel erg dat ik in een soort meditatie toestand zat en dus heel kalm was en tussen de weeen door uitrustte. Van mij mag het zo komen hoor ben er helemaal klaar voor
In een woord: Venijnig. Anders kan ik het niet omschrijven. Maar het is voor iedereen weer anders. Ik vond de voorweeen heftig, de echte weeen te doen, net als de weeenstorm waar ik in heb gezeten, maar leuk was het niet. de persweeen vond ik makkelijk te doen en veel minder erg.