Hey, Ik had eergister heel erg hoofdpijn heb er niets tegenin genomen maar ben gewoon naar bed gegaan, gister was de hoofdpijn over, maar na het avondeten gister, ging ik toch maar aan de diarree en denk dat ik mijn hele maaginhoud heb leeggepoept vandaag heb ik dus bijna niets gegeten en gedronken en had vandaag een vaginaal onderzoek, uitstrijkje waarbij de dokter erg op mijn buik drukte, met het gevolg dat ik dus heel erg last van mijn buik, darmen heb vooral de onderbuik. Kan dit kwaad? De dokter weet dat ik zwanger ben en zei dat het geen kwaad kan en dat het waarschijnlijk krampen zijn van de diarree, maar ik maak me toch een beetje ongerust, wat denken jullie? xxx
hey meis die buikpijn heb ik ook gehad hoor.vooral als de op mijn buik drukten dan had ik daar gewoon last van nu nog hoor als ze gaan voelen naar de grote van de bm.
hoi hoi ik ben blij dat ik even van de diaree af ben ik ben 2 weken ziek geweest en elke dag diaree tot wel 4 keer toe per dag. de dokter zei dat het geen kwaad kon maar als het langer zou duren dan moesten ze even kijken. bleek dus dat ik een virus had want was echt dood ziek
En nu weer opgeknapt? Ik had woensdag een diarree dagje, gelukkig maar 1 dag. Wat zul jij je vreselijk hebben gevoeld de afgelopen weken. Sterkte ermee.
ik was ook erg blij dat ik na weken zo'n pijnlijke harde ontlasting had eindelijk diaree had maar na een paar dagen was ik dat ook zat dat deed ook behoorlijk pijn