Hoi Ik ben 21 weken zwanger en voel de baby al zeker een week dagelijks volop bewegen. Vandaag voel ik hem een stuk minder, bijna niet. Maak me er wat ongerust over maar wil ook niet om alles de VK bellen. Hebben jullie ervaringen? Groet Donja
hoi meid, Gefeliciteerd met je zw. Ik snap je onzekerheid, het is echter niet nodig. Je kindje heeft nog zo ontzettend veel ruimte om te bewegen, dat het heel goed mogelijk is dat je de schopjes niet voelt. De ene keer schopt ie tegen de placenta, dan tegen je rug en af en toe tegen je buikwand. Het ene voel je wel en het andere niet. Pas vanaf een week of 28 moet je je kindje regelmatiger gaan voelen. Je vk kan je daar meer over vertellen... lekker genieten van de schopjes die je voelt!
Helemaal met verhaal hierboven eens ! Als je onzekerheid blijft kan je altijd je vk bellen, daar zijn ze voor!! Succes meid!
Wat ook wel uitmaakt is dat als je kindje een groeispurtje heeft, hij/zij ook veel rustiger is. Ik merk het altijd goed! Als kleine uk een paar dagen wat rustiger is(wat ik niet zo erg vind, want ze is de hele dag super druk!), dan zie ik aan de hand van foto's dat me buik super gegroeid is! Dus groeien doet ook een hoop!
Ik ben nu bijna 28 weken zwanger, voel de kleine dagelijks keihard, mn buik zie je ook bewegen. Tot maandag, ik had haar de gehele dag nog niet gevoeld, echt totaal niet!!! dus ja ik maakte me wel zorgen en heb de VK gebeld. Die is even komen kijken omdat zij hetook wel vreemd vond maar gelukkig hoorde we al snel het hartje!! Wss is de kleine zo gedraaid dat ze tegen mn placenta aan schopt, en aangezien dit een hele dikke laag is kun je dr daardoor minder voellen, zeker met de zwangerschapsduur die jij hebt. suc6
ik heb het zelfde gehad bij jou termijn. Lees dit topic is gaat over hetzelfde mischien heb je er wat aan http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/251131-eerst-heel-veel-voelen-ineens-minder.html