Ik heb pijn en weet niet ofdat dit ook bandenpijn kan zijn. Zal het even beschrijven; het zit zeg maar net onder waar je buik begont te bollen. Een beetje op de plooi die je hebt als je zit. Snappen jullie dit Als ik lang zit heb ik daar pijn, maar ook bij staan. De pijn gaat wel weg als je een andere houding aanneemt maar zodra ik dan weer zit is ie er weer. Het lijkt een beetje alsof er een spier zeer doet. Is dit ook herkenbaar als bandenpijn?
Ik herken de plek van de pijn wel (goed uitgelegd.. ) maar bij mij is het niet echt pijn, maar gewoon een zeurderig gevoel. Net alsof er een elastiek wordt aangetrokken. Denk toch dat het allemaal wel bandenpijn is, maar het bij iedereen wat anders voelt (of iedereen het anders uitlegt, dat kan natuurlijk ook).
Ik had gisteren toen ik wilde gaan verzitten het twee keer, inderdaad net alsof het 'er in schiet' aan beide kanten van mijn buik. Kan dit al zo vroeg in de zwangerschap? Tenminste, ik geloof echt dat dit bandenpijn was
Hallo Hallo, Kikibo..Hoe jij het omschrijft, heb ik precies hetzelfde! Ik maakte me op het begin best zorgen, heb er de laaste paar weken weer meer last van. Ook een vervelend gevoel als er op je buik gedrukt wordt, Ik denk inderdaad dat het je darmen zijn. Heb jij het ook de ene dag wel en de andere bijna niet of helemaal niet? Liefs
De eerste weken was het een zeurpijn bij mij, toen is het heel lang weg geweest, en nu zijn het echt steken.
Ja, inderdaad, de ene dag erger dan de andere, soms helemaal niet. Ik maak me nu weer druk om iets anders, heb best veel afscheiding en sinds gisteren voelt het als heel dunne afscheiding, is dat ook normaal? Zit al in mijn hoofd te halen dat het vruchtwater is... Herkent iemand dat? Zal er misschien straks ook even een topic over openen.. Marijke, zeurend, zo was het bij mij ook.. dus kan straks de steken verwachten..
Ik heb het sinds een paar weken ook. Van die felle steken inderdaad. Dat ik me ineens niet goed meer kan bewegen. Of dat ik moet hoesten en dat het dan echt heel zeer doet, die steken