buik al groeien me 8 weken ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door staartje, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoi ik heb een vraagje

kan de buik al groeien van de baby met 8 weken ?
    ik heb ook erge last van bandenpijn
    of is het nog niet van de baby zo niet waneer gaat de buik dan groeien van de baby ?
    :(

alvast bedankt

2. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Nou, bij mij was het al vrijwel gelijk te zien. Maar ik droeg mijn buik dan ook vrij hoog... Volgens mij is het gewoon bij iedereen anders. De baby zelf is nog heel klein...

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik had het ook bijna gelijk dat je aan me kon zien dat ik zwanger ben!
    Leuk maar ook lastig want ik draag nu al positie kleding!
    Het zijn in het begin je darmen die zig verplaatsen om ruimte te maken voor je baarmoeder.
    Ik ervaarde het als spierpijn in mn buik.
    Het hoort er gewoon bij :)

4. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoe weet je of je je buik hoog draagt ?

5. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik begin ook al te groein hoor haha had het zelf nooit gedacht dat het al zo goed te zien was. ik heb normaal gesproken een behoorlijk strak lijf gespierde buik met bijna geen grammetje vet op m'n buik. (zit er nog Niet) maar begin toch echt te groeien vanaf 9a 10 weken begon het haha.
    Vindt het niet erg kan de broeken nog wel aan hoor draag volgens mij hoog. maar door mijn lange rug moet ik binnen kort aan de positie shirts aangezien mijn buik blood begint te worden door opkruipen van mijn shirtjes.

6. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Bij mij begon de buik echt hoog, net onder de borsten...
    had ook een gigantisch ding... :( Ik ben niet zo groot, 1,52, dus zag er niet uit...

7. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    @staartje
    ik denk dat je dat kunt zien door een bolling die heel laag in je buik te zien is of net onder je navel...
    Volgens mij kun je al best wel groeien hoor met 8 weken, bij mij is het ook rond die tijd begonnen. En of het nou darmen of dat het het kindje is wat je ziet... dat bolletje zit er :D

8. babymeiske

9 feb 2009
    32
    0
    0
    AMSTERDAM
    hallo
    ik ben voor de tweede ker zwanger en gisteren vroeg iemand mij als ik zwanger ben tewel ik nog maar 6 weken en 6 dagen ben schrok er wel van. :confused:

9. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    pff ik kan bijna al mijn spijkerbroeken niet meer aan. Heb de ontzwangerkleren nu aan van mijn vorige zwangerschap.
    Ik heb nog geen opmerkingen gehad over mijn buik maar gisteren zag ik een collega kijken naar mijn buik. Hmmmm en ik dacht 'm nog wel goed te kunnen verstoppen onder mijn bloesjes ;)

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    kan best hoor.
    Door de hormonen kan je een opgezet buikje krijgen, had ik ook heel erg. Wat later ging het weer weg en nu begint het buikje weer een beetje te komen.

11. anpuma

anpuma Lid

22 jan 2009
    9
    0
    0
    Ik groei nu ook al weer vrij snel, maar dit is dan ook de 2de zwangerschap.
    We hebben het van de week verteld aan de familie en van het weekend zal ik het aan de vrienden vertellen en volgende week op het werk, want ik wil niet dat zij eerder iets opmerken.
    Ik kan nog net mijn eigen spijkerbroek aan, maar echt lekker zit het niet, vooral 's avonds zit het strak.
    Ik verbaas me ook al dat je zo snel groeit, denk soms wel eens "zou ik niet verder zijn".

12. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    volgens mijn scheeld het ook of het het eerste of het 2e kindje of 3e is toch of zie ik het nu verkeerd leuk hoor al die mini buikjes heerlijk hihi hoop er ook snel 1tje te hebben succes allemaal hier hoor

groetjes esther

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    echt baarmoeder is hetn og niet die komt pas later omhoog zijn dan je darmen maar goed het is wel een buikje. en komt dus wel door de zwangerschap.
    van mijzelf heb ik geen platte buik hihi tegenovergestelde zeg maar. maar ook bij mij is het al lastig te verbergen draag veel lang en wijd spul hahaha. is ook mijn tweede en dat schijnt wel te schelen want je lichaam heeft die ruimte la een keer gemaakt. zo is mijn baamroeder ook verder dan het kindje qua groei. dit dus omdat er al een in heeft gezeten.

helemaal als je dus echt lsank bent kun je het al vroeg zien door je darmen. lekekr toch?

14. messema

messema Actief lid

24 nov 2008
    113
    0
    16
    Hoi,

Ik kon het na 8 weken ook bijna niet meer verborgen houden, ik ben van mezelf slank en ik groeide enorm! Ik kon bij 8 weken ook m'n eigen kleren niet meer aan. Vanaf dat moment ook geleende zwangerschapskleding gedragen. Vandaag voor het eerst geshopt voor eigen kleding en het zit echt super! Mensen staan altijd wel verbaasd dat ik nog zo kort zwanger ben en al echt een buik heb!

groetjes

Deel Deze Pagina