voelt als steken in je zij... of buik... dit heb je vooral in het begin van je zwangerschap... omdat je baarmoeder dan zo snel groeit... je kan het ook je hele zwangerschap houden... je banden zijn soort van spieren waar je baarmoeder aan vast zit... (soort van in hangt)... omdat je baarmoeder groter en zwaarder worden.. worden die banden een beetje gerekt (overbruikt) en gaan ze zeer doen....
nou ik heb wel vaak last als ik lang in 1 houding heb gezeten of naar de wc ben geweest een soort trekkend gevoel onderin mn buik, alsof alles weer bij elkaar moet trekken ofzo... mn vk zei dat dit idd de banden kunnen zijn. als ik even weer gewoon sta dan is het ook zo weer over...
Is dat dan hetzelfde gevoel dat je hebt als je moet niezen of hoesten? dat je dan ineens zo'n kramp gevoel hebt onderin je buik (links en rechts?) Dat heb ik nl ook wanneer ik in bed lig en me omdraai. Misschien dat iemand dat weet. Groetjes Arielle
ja arielle dat gevoel ken ik wel maar of dat nou bandenpijn is?? wat goed dat jij dat zo goed kan beschrijven ik ben daar zo slecht in..
Ik kreeg er pas last van aan het einde van mijn zwangerschap. Zo rond de 33 weken. Toen begon mijn buik ook zo heel hard te groeien. Het voelde alsof mijn buik van binnen aan die banden werd strakgetrokken. Als een soort elastiek van binnen en onderaan mijn bolle buik waar heel erg veel spanning op stond. Was niet zo'n lekker gevoel.
Ik vind het op spierpijn lijken. En dat van het niezen en hoesten dat ken ik wel ja... lekker is dat hé Dat heeft volgens mij wel met je banden te maken maar niet met het uitrekken maar met de plotselinge ruk die eraan wordt gegeven.
Spierpijn is het niet want dat zou je steeds moeten voelen zeuren op een bepaalde plek. ja ik dacht zelf ook zoiets. bandenpijn en dan niet continu maar alleen als er een rukje aan gegeven wordt. Alsof die kleine zich schrap zet als ik zo even beweeg hi hi. groetjes Marijke
jasses das vervelend he! als je moet niezen... grr ik probeer maar neit te niezen maja dat valt ook niet mee! hihi