slecht einde van een mooie dag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liefje, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Het was zo een mooie dag vandaag, tot er daarjuist werd aangebeld en ze kwamen melden dat ze mijn kat hadden doodgereden, pfffffffffff voel ik me even slecht nu, hij was mijn schatje en trooste me altijd als ik me niet goed voelde.

2. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ach wat sneu! veel sterkte, kan me voorstellen dat je je nu even heel k*t voelt!

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ach meid, wat erg! Ik vind het echt vreselijk voor je en kan me enigzins wel voorstellen hoe je je nu moet voelen. Ik weet niet zo goed wat ik je kan zeggen om je op te beuren. Ik hoop alleen maar dat je je snel weer iets beter zal voelen...

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :cry: ah nee he, wat sneu!!! ikzelf heb 2 katten waar ik stapelgek op ben, en we wonen langs een weg waar je 50 mag maar 60 of harder word gereden.. moet er niet aan denken.

5. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    ohh wat erg zeg
    Kan daar helemaal niet tegen :cry:
    Maar wel netjes dat ze langs kwamen om het te vertellen , dat kan helaas ook heel anders :cry:

Maar kan me goed voorstellen hoe je je voelt, moet er ook niet aan denken , heb zelf ook twee poezen.

Sterkte
    Liefs,

6. nicol

nicol Actief lid

8 nov 2005
    142
    0
    0
    He wat verschrikkelijk voor je, ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt.

groetjes nicol

7. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Oooh, wat erg!! Ik moet er niet aan denken dat 1 van mijn 5 schatjes wordt overreden. Krijg er de kouwe rillingen van...

8. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Sterkte meid.

9. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

Liefje,

Ik weet precies hoe je je voelt. Wij hebben zondag onze lieve kater moeten laten inslapen. Vorige week was er nog helemaal niets aan de hand en zo is er niet meer. Je krijgt niets anders dan liefde van zo'n beestje en het verliezen doet zo'n verschrikkelijk veel pijn. Wij hebben hem een mooie plek in de tuin gegeven, "zijn" tuin.

liefs jaslynn

10. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    oh wat erg.. ik moet er ook niet aan denken dat t gebeurt met onze kat, bah.. sterkte

11. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ik had gister ook een leuke dag. Kom ik met mijn hond bij de dierenarts blijkt het vrij ernsitg te zijn maar ze weten niet wat. Dus vandaag weer verder dokteren. Klote zooi. Heb er veel vedriet van het idee dat mn maatje er strax niet meer is. Nou hoop ik te hard van stapel te lopen hoor.

Sterkte meid tisniet leuk :cry:

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Oh wat erg voor je! Ik heb zelf 2 poezen en ben zo gehecht aan ze! Veel sterkte hoor.

Gr Otje

13. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Wat erg zeg. Ik zit nu al bijna te huilen achter de pc. Ik heb ook twee katten en die beestjes zijn echt mijn alles. Wat verschrikkelijk moet het voor je zijn. Veel sterkte ermee.

Groetjes Yvonne

14. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Sterkte meid.
    Heb dat ook met mijn paardje; al ik me eigen verdrietig voel dan komt ze me troosten.

Een dier verliezen is altijd moeilijk want dieren zijn eerlijk en trouw en dat kun je van mensen niet altijd zeggen, zei mijn moeder altijd.

Silly

15. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    bedankt iedereen voor jullie medeleven, heb toch een beetje kunnen slapen vannacht

16. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Dikke knuffel vanaf deze kant!!!

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Knuffel voor je meid,veel sterkte!

18. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Wat vervelend meid, veel sterkte!!!

19. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Vandaag zijn de mensen langsgeweest waarvan we mss een huis kunnen gaan huren, hopelijk krijgen we maandag goed nieuws van ze en kunnen we het huis huren, zou voor ons ineens wel een hele boel problemen oplossen vooral in het geval van het kindje dat onderweg is, want waar we nu wonen hebben we gewoon geen plaats ervoor, het is maar net groot genoeg voor ons twee. Alléé duimen het voor goed nieuws.

20. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Veel sterkte met je kat en veel geluk met het huis !

Groetjes, Nikki F

Deel Deze Pagina