gespannen buik

Discussion in 'Eerste symptomen' started by anne85, Aug 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anne85

anne85 Niet meer actief

meiden,

Ik ben voor het eerst zwanger dus misschien is het wel heel normaal. Maar ik heb het gevoel dat mijn buik heel gespannen is (het voelt een btje trekkerig, vervelend, maar echt pijn is het ook weer niet, maar prettig is wat anders...). Is dit normaal? ik ben nu bijna (morg) twaalf weken..

2. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

May 3, 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor dat is normaal (zegt iemand die 5x zwanger geweest is), hoort er allemaal bij!

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,155
    33
    48
    Ik herken het helemaal...
    Ben nu zelf 5.5/6.5 wkn.. En idd soms een trekkerig gevoel in je buik.. Lijkt op een soort spierpiujn maar dan net ff anders.. Doet idd geen zeer , maar lekker is t ook niet :)

Merk wel dat ik meer last heb als k aan het werk ben.. Weet niet of jij dat ook hebt?

4. Noeska

Noeska Fanatiek lid

Jan 22, 2007
    1,225
    0
    0
    Ik ben nu ook bijna 6 weken zwanger en ik heb ook een beetje trekkerig, soort spierpijngevoel in mijn buik. Dat had ik eigenlijk vrijwel direct na de positieve test (met 4w6d getest). Als ik wat drukker ben heb ik er inderdaad ook wat meer last van...

Volgens mij hoort het er inderdaad allemaal bij!

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    hahaha...ik ook sluit me er volledig bij aan...ben nu ook bijna 6 weken zwanger en heb ook een zwaar trekkerig gevoel in mn buik...vooral als ik te lang zit voelt zeer oncomfortabel :DGister helemaal geen last en vandaag weer heel erg...geen pijl op te trekken...volgens de gyn is dat de groei van je baarmoeder en banden pijn...heel normaal volgens haar.

Gefeliciteerd trouwens (gedl voor alle dames;)) en geniet ervan!!

Liefs Pien

6. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    Jahoor, heel herkenbaar. OOk hier een trekkerige, gespannen buik

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,155
    33
    48
    Hihi toch wel "leuk" om te merken dat dames hier wel beetje dezelfde kwalen hebben... Kreeg van de hoogste leiding op t werk nl te horen dat je nog geen last kan hebben.. Stom mens :D

Share This Page