meiden, Ik ben voor het eerst zwanger dus misschien is het wel heel normaal. Maar ik heb het gevoel dat mijn buik heel gespannen is (het voelt een btje trekkerig, vervelend, maar echt pijn is het ook weer niet, maar prettig is wat anders...). Is dit normaal? ik ben nu bijna (morg) twaalf weken..
Ik herken het helemaal... Ben nu zelf 5.5/6.5 wkn.. En idd soms een trekkerig gevoel in je buik.. Lijkt op een soort spierpiujn maar dan net ff anders.. Doet idd geen zeer , maar lekker is t ook niet Merk wel dat ik meer last heb als k aan het werk ben.. Weet niet of jij dat ook hebt?
Ik ben nu ook bijna 6 weken zwanger en ik heb ook een beetje trekkerig, soort spierpijngevoel in mijn buik. Dat had ik eigenlijk vrijwel direct na de positieve test (met 4w6d getest). Als ik wat drukker ben heb ik er inderdaad ook wat meer last van... Volgens mij hoort het er inderdaad allemaal bij!
hahaha...ik ook sluit me er volledig bij aan...ben nu ook bijna 6 weken zwanger en heb ook een zwaar trekkerig gevoel in mn buik...vooral als ik te lang zit voelt zeer oncomfortabel Gister helemaal geen last en vandaag weer heel erg...geen pijl op te trekken...volgens de gyn is dat de groei van je baarmoeder en banden pijn...heel normaal volgens haar. Gefeliciteerd trouwens (gedl voor alle dames) en geniet ervan!! Liefs Pien
Hihi toch wel "leuk" om te merken dat dames hier wel beetje dezelfde kwalen hebben... Kreeg van de hoogste leiding op t werk nl te horen dat je nog geen last kan hebben.. Stom mens