Hoi, ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraagje... wij zijn deze maand voor het eerst aan he proberen zwanger te worden. Als het gelukt is zou ik nu ongeveer 1 a 1 1/2e week zwanger zijn. Ik ben gisteren door een of ander steekbeest geprikt en heb een dikke hand, maar daarbij ben ik ook duizelig. Nu kan dat natuurlijk ook van dat steekbeest komen, maar is het mogelijk om als je zwanger bent al na 1 week duizeligheidsklachten e.d. e krijgen? Of zwam ik nu echt uit m'n nek.
ALS je zwanger bent lijkt me de kans zeer klein dat je (nu al) duizelig bent.. Maar ik sluit het niet uit. Heb je wel genoeg suikers gehad vandaag? En genoeg gegeten? Ik zou me er niet te veel op vastpinnen en eerder denken dat het een andere oorzaak heeft. Heb je het steekbeest wel op z'n donder gegeven? Rustig aan he..
Nou nee, het was donker... dan zal het toch wel van dat steekbeest komen, een horzel ofzo, de huisarts zou nog ff terug bellen (maar die laat nogal op zich wachten). Zou ook wel heel snel zijn hoor, en voor hetzelfde geld ben ik helemaal nie zwanger, maar als je opeens klachten krijgt na een prik die je nooit hebt gehad (ik word wel vaker doro van allerlei beesten gestoken) dan ga je toch nadenken he.