Ik hoor een hoop gerommel zeg maar, maar een hartje kan ik nog niet echt vinden..... Kan mijn buikwand misschien te dik zijn ofzo? We hebben hem al wel 2x gehoord hoor, maar vroeg het me gewoon af. Zou het zo leuk vinden als ik hem ook kon horen.. Groetjes
het kan zijn dat je placenta voor je kindje ligt.. of dat hij nog erg laag zit.. bij mij ligt ons meisje nog steeds erg laag in de baarmoeder terwijl de baarmoeder zelf al rond de navel zit.. ook heb ik de placenta rechts voorin de buik liggen waardoor je het daar minder snel zal horen.. en ook heeft je kindje nog alle ruimte dus moet je echt geluk hebben om het hartje te pakken te krijgen hihi...
Hoi Richa, het kan idd zijn dat je placenta er voor ligt, heb ik ook last van met 15 weken kon ik de kleine amper vinden, soms lag die goed in mijn buik en kon ik heb heel zachtjes horen... Nu ik 21 weken ben vind ik hem bijna elke dag wel, nu is het nog de ene keer heel zacht en de andere keer heel luid. Dus ik denk dat jij misch. ook de placenta aan de voorkant van je buik hebt, dat houdt veel geluid tegen. Ik hoorde de kleine trouwens wel schoppen tegen dat ding aan, denk dat jij dat ook wel kan horen nu... maar je moet je er niet druk om maken, het komt vanzelf