39 weken en VK heeft geen tijd!?!?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juenco, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai meiden,

ik ben afgelopen maandag naar de VK geweest. Alles was goed, bloeddruk etc. Ik voel de baby ook goed bewegen.

Nu ga je als je boven de 37 weken bent wekelijks naar de VK. Ik was 38 + 3 en ze zei dat er niet eerder plek was dan volgende week donderdag.

Eerlijk gezegd baal ik hier wel van, het gaat maar om 3 dagen extra, maar toch. Ik vind het al allemaal best spannend en hoor graag de positieve geluiden van de VK.

Hebben jullie dat ook wel eens gehad, of is het gewoon écht belangrijk dat je wekelijks gaat?

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi hoi

ik hoefde op het eind ook niet elke week te komen....alles was steeds goed en zolang ik de kleine nog goed voelde bewegen vond ik het ook niet zo erg dat ik niet elke week hoefde...als jij je daar prettiger bij voelt om wel elke week te gaan zou ik dat gewoon aangeven als ik jou was.

geniet nog even van je zwangerschap...

3. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    oh ok, dus het is niet per se noodzakelijk.

Ik heb al aangegeven dat ik het jammer vond, maar ze hadden echt geen tijd.

Nou ja, als er wat is bel ik meteen, hopen dat ze dan wel tijd hebben :)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als alles goed is is het toch prima zo! 3 dagen eerder zou je w.s. veeeeel te vroeg hebben gevonden ;)
    Zodra je onzeker wordt of denkt dat er iets veranderd moet je uiteraard gewoon aan de bel trekken.
    Het lijkt mij geen ramp zo hoor!
    Elmo

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou er niet zo mee zitten als ik jou was. Je weet inmiddels dat het oke gaat met jouzelf en de baby, en als er wel iets veranderd, en je belt de vk, dan krijg je gewoon advies/een afspraak mits nodig.
    Zolang jij je goed voelt, maakt het niet zoveel uit dat je een paar dagen/week langer wacht.

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja ben t met lyn mee eens. ik moet morgen weer na 18 dagen. en ik vind het een heel gedoe om daarnaartoe te gaan.
    ik zal kijken of k minder vaak kan. elke week lijkt me te vaak. morgen zal ik horen waar ik moet op letten en wanneer ik ze moet bellen etc.

Deel Deze Pagina