Mijn buik gaat van links naar rechts, op en neer. Pff het is wel prettig dat meneer zich thuis voelt in mijn buik maar af en toe wordt het wel erg pijnlijk en moet ik zelfs mijn adem inhouden. Natuurlijk doet hij dat als ik lekker op bed lig en 's ochtends vroeg. Maar het blijft een prachtig iets, een klein wondertje in je buik.
Wat jij hier beschrijft voel ik nu sinds een paar daagjes. Dat ik een zenuwtrekje, samenspanninkje voel waar k mijn baarmoeder voel. Het trekt dan idd eventjes samen net zo als je oog trilt bij die trillinkjes. Maar ik durf het nog niet zo goed te geloven, omdat ik het telkens maar heel eventjes voel en dan niets en omdat k nog helemaal niet zo ver ben! Volgens de echo ben ik vandaag 13wk6dg. Terwijl ik in de boekjes lees dat je bij je eerste pas rond de 20weken iets kan voelen. Dus eventjes aankijken en als k het zo blijf voelen, dan pas geloof k dat t echt het beebje is.
Helemaal eens met het zenuwtrekje, had ik ook in het begin. Nu schopt ze er lekker op los. Op de 20 weken echo zag je ook echt dat ze met haar voetjes zich afduwde aan de zijkant van mijn buik hihi echt schattig. Nu is het wel een raar zicht als je navel scheef trekt en je buik opeens aan één kant een bult krijgt. De schopjes zijn best heftig soms, en dat kan af en toe een klein beetje pijn doen. Maar over het algemeen is het genieten en dan weet je ook dat alles goed gaat met je kindje! Ik ben wel blij dat mijn placenta aan de achterkant ligt.