Hoi meiden, Sorry dat ik weer zo'n topic open met dit onderwerp omdat er al een heleboel hiervan zijn zag ik, maar ik kan mijn vraag in die topics niet beantwoorden. Mijn vraag is: Als je geen eisprong hebt ben je dan onregelmatig ongesteld of merk je daar helemaal niks van? Ik ben zelf zo bang dat ik geen eisprong heb. Ik weet niet waarom. Ik ben wel regelmatig ongesteld en heb ook het idee dat ik rond de 14e dag rekbaar slijm zie, maar toch. Weet iemand dit misschien? Liefs Farfan
He wup, Dat zou ik inderdaad kunnen doen. Ik had net op een internetsite mijn antwoord gevonden! En ik denk dat ik nav dat antwoord toch een eisprong heb, dus daar ben ik blij mee! Maar bedankt voor je snelle reactie! Liefs Farfan
Hoi farfan, Ik ben fan van ovulatietesten..... Ik dacht zelf mijn ei rond dag 14 te hebben, maar uit de ovulatietest blijkt dat het pas twee-drie dagen later is. En we hebben dus drie maanden op het verkeerde moment geklust! Zit nu te wachten om te kijken of het klussen rond de eisprong tot resultaat geleid heeft