Hoihoi! Zoals sommige van jullie weten heeft mijn vriendinnetje positief getest eergisteren. Ze heeft in totaal ongeveer 5 testen gedaan en 4 daarvan waren licht positief en 1 negatief met na tien minuten ongeveer wel een positief streepje. De 4 positeve waren van clear blue de negatieve was van aphotheek thuismerk. Gezien ze suiker heeft moest ze vandaag naar haar internist, daar heeft ze haar urine moeten inlveren voor een zwangerschaps test...en die was negatief... Wat denken jullie hier nou van? Ze denkt nu dat ze de plus heeft ingebeeld...arme meid... Dit is haar eerste test...duidelijk toch?
Jah toch?? Je moet goed kijken maar hij zit er wel...toch? Mijn menneke ziet em dus niet zegt ie net... zucht...
snap ik niks van dat zon test met urine in het ziekenhuis negatief geeft hoor... Cb staat bekend dat er pas later een plus komt omdat deze meer hcg nodig heeft... Snap zowieso niet dat er geen bloedtest werd gedaan...duurde te lng zei die man.... Prutsers zijn het dan soms ook!
ik zei het gisteren ook al ik zie toch echt een vette plus en als die andere 3 van cb ook positief zijn en enkel die van thuismerk negatief is en die van het ziekenhuis zou je toch verwachten dat die testen niet echt betrouwbaar waren... hadden de lullo's nou niet ff de moeite kunnen nemen om haar bloed na te kijken ipv haar naar het ziekenhuis te laten komen voor een simpele urinetest die ze dus al 5 keer had wens er maar succes nien
Ja nemo...dag of 5 nu...het gaat niet om het streepje he...het gaat erom dat er een plusje te zien is...
Volgens mij is ze gewoon zwanger hoor. Er komt alleen een plus als dat stukje strip op HCG reageert. Ze met nu gewoon een bloedtest vragen. Met een bloedtest kan je trouwens eerder een zwangerschap constateren dan met een thuistest. Dus wat die arts zeg klopt ook niet.
mieltje..klopt...maar het zou langer duren voor er een uitslag was zei de internist. Ik ga van het weekend naar haar toe en geef haar mijn laatste midstream test. En idd er is hcg gedetecteerd bij de cb testen maar bij de andere dus niet... erg verwarrend.
Ik zie ook duidelijk een plusje. Heeft ze de testen ook aan de gyn laten zien en wat gaan ze in het ziekenhuis nu doen??
ze is een dag of 5 overtijd, Ze moet nu nog een week ongeveer afwachten dan nog een keer testen en dan moet ze weer gewoon dr medicatie gaan slikken... Ze stoppen wel haar nedicatie maar gaan dan een urine test doen...jezus zeg! Waar zit dan je arstelijke verstand...
Ik snap dit niet helemaal hoor. Waarvoor ga je naar het ziekenhuis als je echt zeker wilt weten dat je zwanger bent!!!! DUH! je verwacht dan toch zeker dat ze je bloed gaan testen en niet met zo'n lullig zwangerschapstestje die je thuis al tig keer gedaan hebt. Wat zijn dat voor sukkels in dat ziekenhuis?! Echt...ik zou een bloedtest eisen. GRRR...zulke domme acties kan ik nou zo boos om worden :x Dan weet ik dat voor als ik een positieve test in handen heb. Die neem ik dus mee naar de HA en zeg: kijk zo eentje heb ik thuis al gedaan. En dan nu een bloed test, pliese :tongue:
Ja dus ze weten het zelf eigenlijk ook niet en twijfelen dus zelf ook. Eigenlijk moet ze gewoon een bloedtest eisen. Ze stoppen toch niet voor niets met de medicatie of zie ik dat verkeerd? Ik hoop dat ze snel meer weet. Wens haar succes van me