Rare pijn in mijn buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door saartje27, 30 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

Ik heb sinds gister avond een rare soort van buikpijn. Tot ongeveer de 7de week had ik buikpijn die aanvoelde als mensutratie pijn. Daarna verdween deze en kreeg ik meer een trekkende pijn. Maar nu heb ik dus echt het gevoel dat ik hevig ongesteld moet worden.

Ik maak me een beetje zorgen, omdat ik de laatste paar dagen erg gestest ben door problemen op mijn werk.

Groetjes

2. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    denk bandenpijn en anders een teken dat je even rustiger aan moet doen succes meis

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoi Saartje,
    ik denk dat je zelf misschien al het antwoord hebt gegeven: stress. Als ik me erg druk maak (en maakte) kreeg ik ook altijd enorme menstruatie-achtige kramp in mijn buik. Ik raakte er ook bezorgd van, tot ik de link legde met die stress. Maar mocht je het echt niet vertrouwen, gewoon je VK of huisarts bellen natuurlijk! Sterkte ermee, ik weet hoe naar het voelt.

4. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Dank je wel voor jullie antwoorden. Ik wacht het even "rustig" af. En als het niet weg gaat of erger word ga ik de VK bellen.

Groetjes en bedankt.

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Lekker kruikje warm maken en tegen je buik houden en zoals de rest ook zegt..rustig aan doen!

6. Linake

Linake Lid

27 mrt 2007
    97
    0
    0
    huismoeder
    de panne
    eventjes wat rustiger aan doen
    maar denk dat het eerder bandenpijn zal zijn

maar als je het niet vertrouwt kan je idd even naar de vk bellen

Deel Deze Pagina