Hoi, Ik heb sinds gister avond een rare soort van buikpijn. Tot ongeveer de 7de week had ik buikpijn die aanvoelde als mensutratie pijn. Daarna verdween deze en kreeg ik meer een trekkende pijn. Maar nu heb ik dus echt het gevoel dat ik hevig ongesteld moet worden. Ik maak me een beetje zorgen, omdat ik de laatste paar dagen erg gestest ben door problemen op mijn werk. Groetjes
Hoi Saartje, ik denk dat je zelf misschien al het antwoord hebt gegeven: stress. Als ik me erg druk maak (en maakte) kreeg ik ook altijd enorme menstruatie-achtige kramp in mijn buik. Ik raakte er ook bezorgd van, tot ik de link legde met die stress. Maar mocht je het echt niet vertrouwen, gewoon je VK of huisarts bellen natuurlijk! Sterkte ermee, ik weet hoe naar het voelt.
Dank je wel voor jullie antwoorden. Ik wacht het even "rustig" af. En als het niet weg gaat of erger word ga ik de VK bellen. Groetjes en bedankt.
eventjes wat rustiger aan doen maar denk dat het eerder bandenpijn zal zijn maar als je het niet vertrouwt kan je idd even naar de vk bellen