baby komt naar buiten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door trixie, 5 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trixie

trixie Lid

7 jul 2006
    25
    0
    0
    Heinenoord
    Heeft een van jullie ook weleens het idee dat de baby naar buiten komt? Hij duwt dan zo hard met zo'n hoofdje of kontje tegen mijn buikwand. Dat voelt echt apart. Ik heb zelfs weleens een scheve buik daardoor. Hebben meer vrouwen dat?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Bij het lezen van je titel dacht ik even dat je het bericht zat te typen met de baby half uit je lichaam.... :) Had al helemaal een mental image.... :confused:

Maar ik ken het (nog) niet....

3. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    dat dacht ik ook inderdaad ha ha,
    maar ik ben ook 28 weken en heb af en toe ook een rare bult aan de zijkant.
    Ook als mijn darmen erg vol zitten dan komt er aan de zijkant zo een bult opzetten trouwens!
    Groetjes
    Arielle

4. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    ook hier wel eens een scheve buik en dat rare gevoel. Kan nog niet ontdekken of het een kont, hoofd of schouder is dat ik voel.
    Heb niet het idee dat het naar buiten komt, maar je ziet rare vormen in mijn buik en het voelt heel raar. Vooral rond mn navel.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    :)

Ik schrok ook van de titel,

Maar ik heb dat nu nog niet. Ik voel hem/haar nog niet eens echt zoveel.

6. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ja dat heb ik ook. :) Elke dag wel zo'n beetje. Raar gevoel hè. Soms leek het ook wel eens of ze probeerde zich er aan de bovenkant uit te wurmen. :)

7. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    hihi ja leuk he !
    soms duwt mijn kleine met dr vuistje zo me navel een heel end naar buiten, alsof ze via me navel naar buiten wil kruipen :)
    het is idd een heel raar gevoel als de ene kant van je buik een hele bult is

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja heb dat ook vaak gehad. dan had ik aan 1 kant echt een bult, een scheve buik. nu is het niet meer zo scheef, maar het is ook meer een model voetbal mijn buik. ook leuk als je een knietje ofzoiets door je buik ziet schuiven.

9. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ja dat heb ik ook eigenlijk wel elke dag. onze kleine maakt de gekste vormen. Net nog stak hij links van mijn navel flink uit en in mijn zij... net of ie dwars lag en zich uitrekte (doet ook zeer). Maar hij varieert nogal moet ik zeggen. Mijn man en ik hebben er de grootste lol om :-D

Ik ben heel benieuwd hoe lang ie dat volhoudt... Volgens de boekjes zou ie onderhand eens een definitieve houding aan moeten nemen...

10. haha idd dat had ik in t begin ook,ik dacht huh moet je zien dat is raar maar ben dr nu wel aan gewend.!

groetjes krulliewullie :)

11. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    hihi was wel een rare titel ja :) wel grappig
    knuffel

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Haha ik had ook al eerst zoiets van :confused: met de titel, maar ik heb dat idee ook wel eens! Dan duwt de kleine zo hard dat je echt een vorm omhoog voelt en ziet komen! Vind het ook een heel apart gevoel. Alleen jammer dat er nu nog niet uit te halen is wat hij omhoog duwt...

Gr. Miranda

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    JAhaaaaaa, heb ik ook, is zo'n raar gevoel :confused:

Vind het ook leuk omdat het voor mijn man zo goed te zien is ;)

14. sim

sim Niet meer actief

hihi, ja raar is dat he? bij je navel voelt het zo dun alsof er haast niks tussen zit..

15. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Hihi de titel.

Maar heel herkendbaar ik had het toen ik zwanger was van kimberly.

Dacht echt dat die er via mijn navel uit zou komen het stak daar gewoon een stuk uit en mijn schoonmoeder en vriendin begonnen spontaan te gillen zo eng vonden ze het om te zien.

Ik heb er wel ergens een filmpje van zal hem eens opzoeke

16. Dapi

Dapi Lid

22 mei 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Je grappig, mijn kleintje kan er ook wat van.
    Hij ligt nu al dagen ongunstig, hij drukt tegen een spier of zenuw en dat doet erg pijn :(
    Maar leuk om te dien als je buik scheef is of er een stomp naar buiten komt.

17. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Bij mij trapt ie steeds met zijn voetje tegen hetzelfde stukje, in mijn rechterzij vlak onder mijn ribben.
    Het begint aardig beurs te voelen, maar ik vind het heel grappig.
    En inderdaad, het zien van die bewegingen blijft wonderlijk, vooral ook omdat ze steeds duidelijker te zien zijn.

18. viefje

viefje Actief lid

10 okt 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    Haha wat grappig, ik lag net op de bank me te verbazen over hoe hard hij/zij toch kan duwen... lees ik dit topic.. :)
    Hier wordt ook flink gedraaid, geduwd en bewogen... Mijn buik gaat alle kanten op! En af en toe inderdaad ineens een bult(je) van een knie, hand of voetje?

Erg leuk maar soms wordt het nu ook wel een beetje beurs geloof ik, steeds hetzelfde plekje... :)

19. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik las dit onderwerp staan en dacht even zo dan komt de baby naar buiten moet je dan niet even een verloskundige bellen hahahahaha duuuuhhhh duffe muts ben ik ook.
    Ik zag het al voor me baby half met het hoofdje eruit :)

Maar ik weet nu wat je bedoeld, ik had dat ook bij mijn jongens zag er soms erg bizar uit een hele scheve buik.
    Mijn man die dan wel eens ging voelen als de kleine bewoog schrok wel eens en zei man het lijkt de film aliens wel dan kwam er weer een voet ver naar buiten steken heel apart hahaha.
    Het deed zo nu en dan ook echt wel pijn helemaal beurs ben ik nooit geweest wel dat ik soms even het voetje tegen hield voor mijn ribben.

liefs
    Jet

20. vonkje27

vonkje27 Actief lid

13 aug 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    hoi,
    ja ik herken het gevoel.
    als ik te lang sta,gaat ze met haar volle gewicht tegen mijn buik aan duwen,net zolang tot ik ga zitten of liggen.
    erg pijnlijk.
    bij de vk deed ze het weer.
    we hoorde het hartje en op dat moment kwam een kant van mijn buik giga naar boven.
    de vk zei,ze heeft nu al een eigen willetje.
    vind het soms wel leuk,maar vooral vaak pijnlijk.
    en dan is ze nog niet zo groot.
    hahahahha,ik hou me hart vast,hoe dat straks gaat.
    succes

Deel Deze Pagina