hey bolly, Hoe gaat het met jouw? vindt het jammer dat het hier zo stil is, maarja jij bent er! Is het vandaag niet je NOD? ga je vandaag testen of toch morgen? Hoe voel je je verder heb je nog ergens last van? Inderdaad stom he dat mensen altijd zeggen dat je er niet te veel mee bezig moet zijn! Dat is natuurlijk onmogelijk, tenmisnste voor mij! Hier is mijn temp verder gestegen naar 37.0 gister was hij 36.9 en vandaag weer 37.0. Heb nog steeds elke dag last van mijn onderbuik, gister waren het echt af en toe flinke steken. Het is nu precies een week na mijn eisprong, dus zou best eens kunnen dat het de innesteling is, maarja dat weet ik natuurlijk niet zeker. Verder zou ik gister een voicemail bericht van het ziekenhuis moeten hebben met de uitslag van mij bloed onderzoek, maar die had ik niet. ze hebben dus niet gebeld, ben daar echt boos over. ik heb echt uitgekeken naar gister zodat ik wat zekerheid zou hebben over de eisprong. Dat boed onderzoek was trouwens om naar mijn progeteron waarde te kijken, hieraan kunnen ze zien of je een goede eisprong ebt gehad. Nu moet ik wachten tot maandag en volgende week zaterdag kan ik testen, spannend! Nou ben benieuwd he het met jouw is en of je al getest hebt!
hoihoi, ik zal nooit weten of het een dubbele eisprong is geweest: ongi geworden en dat al 8 dagen na eisprong ) Bolly al ongi? Aan je banner te zien helaas wel toch? ecl: bloeduitslag al gehad? Hopelijk is er een mooi eitje gesprongen (of 2!) en heb je zaterdag een positieve test in je handen... ik duim voor je!
Emmalotte wat balen! en zo snel ongie geworden! raar hoor! Het resultaat van mij bloedonderzoek was goed! had een progesteron waarde van 82 op dag 7 na de eisprong. Nu inderdaad tot zaterdag wachten om te testen! Mijn temperatuur is trouwens ook nog mooi hoog! Bolly laat je nog ff horen hoe het bij jouw is??!!!!!
hoi hoi helaas bij mij is het niets geworden, dacht een goed voorteken te hebben maar mijn lichaam heeft mij bedrogen , ben helaas ongi geworden op 10 jan. heb verschrikkelijk moeten janken echt de hele dag door. deels hormonen deels teleurstelling op naar maand 14 hoop dat het bij jou beter gaat xxxx
Ah bolly bah! Het klonk allemaal zo goed! Erg is dat he, dat je lichaam je zo voor de gek houd! Snap dat je erg verdrietig was/bent! dat heb ik ook elke ronde weer! Meis baal er flink van zodat je zo weer positief de nieuwe ronde in kan! Sterkte meis!
gaat nu al weer stukke beter ( gelukkig ) ikw as echt ontroots baar,,zelf mijn man de grappen maker lukte het niet.. ach ja we gaan weer met volle moed schaggen
Bolly, Knap hoor! ik ben er vaak ook wel snel overheen, maar heb soms van die momenten dat ik alleen maar kan janken over alles! Het zit me namelijk met vrij weinig mee, ben echt een pechvogel (zo wordt ik ook echt wel eens door fam enzo genoemd, niet dat ik onhandig ben ofzo, maar er gebeuren steeds hele vervelende dingen bij mij en niks gaat zonder een heel hard gevecht). soms heb ik het daar echt moeilijk mee en dat komt vooral naar boven als er weer een ronde voorbij is zonder zwangerschap! Maarja ik kom er elke keer weer overheen, okal merk ik wel dat dat steeds moeilijker wordt! Heb jij dat ook? jij bent al 14 maanden bezig toch? Ik ben nu 2 jaar bezig, dus is denk ik ook niet zo raar dat het dan moeilijker wordt! Meis het komt voor ons ook wel, alleen waarneer is de vraag! Maar nogmaals vindt het heel kanp van je dat je al weer wat positiever bent!! gr esmay
over pech vogels gesproken hier nog een hoor. ( dus ik doe met je mee ) kan zo een lijstje maken van heel mijn leven en die is ronduit langgggg. ja al 14 maanden niets natuurlijk vergelijken bij jou 2 jaar. Ben wel even zwanger geweest in maand 9. en zelfs dat heb ik verloren ik zou nu 3.5 maanden zijn anders . geef mijzelf soms een beetje de schuld ik was erg overstuur in die maand,,ik ben mij zicht namelijk verloren aan een oog in die maand en heb als -7.5 aan elk oog. heeft vier maanden geduurd voordat ze wisten wat het was, Gaat gelukkig weer over ( hoornvlies onsteking ) maar gaat zeker een jaar duren voordat alles weer terug is ( pech vogel eerste klas dus ) vorig jaar was een ramp jaar, man ziek, ik ziek , mijn moeder in het ziekenhuis, vader zo ziek. en niet gewoon een griepje nee allemaal in het ziekhuis belanden nou ja dat was mijn pech voor dat jaar,,, dus als je ook even gal wil puchen kom maar op ,,dat lucht op en dat mag best, kunnen we elkaar een beetje steunen. we zeggen maar zo, pech vogels zijn wel de sterkste en we zullen overleven, hoeveel ze het ons ook moeilijk maken
hey bolly, Nou dat is inderdaad ook een hoop drama! hoe gaat het nu met je? Nou hoop dat het geluk je snel zal vinden! Mijn temp is nog steeds hoog! hij is de afgeloen dagen 37 gebleven en was vandaag 37.1! Het is nu 2 dagen voor mijn nod! Echt spannend!
hey nou goed hoor, ik zie eenmiddels al weer beter maar gaat tijd kosten voordat ik ook maar meer helder zie.. daar ben ik al blij mee mmmmmm dat klinkt goed zeg dat temp,hoog blijft nog geen andere symtomen ? ik heb nou ja een vreemd ongi moet ik zeggen. normaal heb ik twee dagen bloeden en 4 dagen voor spotting deze keer geen voor spotting gehad en ben nu in 5 dag bloeden met ja veel vliesen ( ba ba ) en beetje stolsel ik heb nog een ding wat ik wel vreemd vind. sommige produkte smaken plots heel vies.gisteren naar de film geweest ( avatar 3 d eeen aanrader moet je echt naar toe gaan ) en ik neem altijd popcorn en vond het toch gor smaken.. ik aan mijn man geven volgends mij is het niet goed of zo, nee hoor smaak normaal zij hij, en ik had het laast ook al met een milkshake echt de gatver de goor eeeeuwiee jakie wat vies net een wc pot in een pakje hahahaha en hij vond die ook normaal smaken niets mee aan de hand zij hij. Ook pizza mijn favo eten gaat er niet meer in ba weeige smaak eeewwwieee en weer rijst bleeeee. mischien weer een eitje geweest die niet goed was en dat dit wat na klachtjes zijn ??? ik weet het niet nou meis ik ben benieuwd voor je ,, hopen op een tweede treepje voor je ik zal heel goed duimen voor je
Wat fijn dat je steeds iets beter begint te zien! Hoop dat je mooie vooruitgang blijft boeken! Wat raar dat je smaak zo anders is enzo! Dat lijkt wel op een zwangerschaps symptoom! Heb je niet toevallig een testje liggen? Ik ben nu erg verkouden en heb zo nu en dan nog steeds buikpijn! Mijn borsten worden steeds groter en doen de ene dag wel erg pijn en da andere dag voel ik ze niet! Ik ben al ruim een week hartstikke moe en af en toe misselijk ok als ik net gegeten heb< maarja dat zegt bij mij niet zoveel, want dat heb ik bijna de hele cyclus! Heb gister en vandaag een test gedaan in begin van de middag, waren beide natuurlijk negatief! Maarja het is te vroeg en heb het niet met ochtend urine gedaan! Zaterdag is mijn nod pas! Nou meis ik ga heel hard voor je duimen, dat het deze lijn (ronde) maar raak mag zijn voor jullie. En dat ik nu al zwanger ben
Ik zie dat het al niet meer over de dubbele eisprong gaat Maar ik wou even zeggen dat ik zelfs een eisprong heb gehad met 10 eitjes, ik reageerde te heftig op het spuiten.
hoi gabbel! Wooh 10 eitjes! welke medicatie spoot je dan? puregon? Je mocht dan zeker niet klussen? Hoe gaat het nu? Maar ik lees dat je ook pco hebt, en al een tijd bezig bent! Ik ben nu nog met clomid bezig(150mg), tenminste hoop dat ik nu zwanger ben na 2 jaar proberen! Ik heb nu bijna 2 weken geleden waarschijnlijk een eisprong gehad van 2 eitjes, 1 links en 1 rechts! gr esmay
Spannend, ik had ook met 150 mg 2 eitjes. Resultaat: er liggen nu 2 heerlijke kereltjes boven in hun bedje te slapen..... Wanneer mag je testen?
Jada wat fijn dat je reageert! Gefeliciteerd met jouw 2 wondertjes! Ik hoop dat ik dat over ruim 8 maanden ook kan zeggen! Dus jij gebruikte ook 150mg clomid en had ook 2 eitjes?! Hoe veelste ronde 150mg clomid was dit voor jouw? Voor mij de 4de Heb jij ook de poll ingevuld bij mijn topic, waar helaas niemand meer reageert Dubbele eisprong heet het. De pol is: wat een resultaat had dubbele eispong bij jouw? 1 Niet zwanger 2 Zwanger van eenling 3 Zwanger van tweeling Zou je die anders ook in willen vullen! Waarneer teste jij positief en wat voor klachten had je die cyclus?
Ik had inderdaad ook 2 eitjes met 150 mg clomid. Dat was mijn 6e kuur. Zou eigenlijk die maand even een rustpauze nemen omdat het me allemaal wat teveel werd. Maar gelukkig niet gedaan. Ik heb geloof ik 3 dagen voor mijn NOD getest en toen had ik een licht streepje. Ik had eigenlijk helemaal geen klachten. Wel wat gespannen borsten maar niet misselijk etc. Met 5 weken zwangerschap wel steeds het gevoel dat ik ongesteld zou worden. Van die steken zeg maar. Wanneer ga jij testen? Ik ga je poll even opzoeken
Ik ben moeder van een twee-eiige tweeling, maar heb uberhaupt geen eisprong gevoeld destijds. Had ook helemaal geen symptomen van zwangerschap ondanks dat het er 2 waren
hallo dames, Jada oke dus je testen voor je nod al positief en had weinig klachten! Hoe gaat het met je wondertjes? LVp gefeliciteerd met je 2 wondertjes! waarneer teste jij positief? Hoe gaat het met jouw wondertjes? Morgen is mijn nod en mijn temp is nog steeds 37 ik probeer zondag te testen! Maar denk niet dat het gaat lukken, heb echt geen geduld!
haha dan kan je nu ook wel testen!!! Ik ben een beetje nieuwsgierig. Laat je het even weten?? Wel een goed teken toch dat je temp nog zo hoog is? Spannend hoor! Met mijn jongens gaat het nu heel goed. Hebben een hele moeilijke start gehad omdat ze 3 maanden te vroeg zijn geboren. Dus ze hebben 8 weken in het ziekenhuis gelegen. Nu gaat het super met ze.Je ziet bijna niet eens meer dan dat ze extreem prematuur geboren zijn. Hun ontwikkeling gaat ook super.