De afgelopen weken heb ik geen 1 nacht doorgeslapen. Of het nou spugende kinderen waren of het vele plassen door de zwangerschap, het wakker liggen of de pijn in mijn bekken... Ik weet dat het het erbij hoort maar inmiddels ben ik doodop en krijg ik door het slechte slapen er nog honderd kwaaltjes bij (hoofdpijn, slechte weerstand etc). Is er iemand die deze vraag bij haar vk heeft neergelegd en iets van pilletjes oid heeft gehad om gewoon even 1 goede nacht te maken? Ik begin d'r gewoon echt tegenop te zien om met zo'n vermoeid lijf te gaan bevallen + herstellen + nog een periode van gebroken nachten in te gaan. Nogmaals, ik weet dat het er bij hoort en wil niet overkomen als een mieperd, maar ik merk dat ik een beetje radeloos begin te worden
Ik heb bij de oudste slaapmedicatie gehad van de gynaecoloog, heb er alleen maar een enkele gebruikt omdat ik de volgende dag er nog last van had. Je zou ook kunnen proberen of 2 paracetamollen helpen om beter te slapen.
Thanks. Wat voor medicatie was dat? En waarom kreeg je dat? Pcm, neusspray, water, kussens, warmte.. ik heb al zoveel geprobeerd. En het helpt in bepaalde mate, maar ik wil gewoon ff een nacht doorslapen om uit die negatieve cyclus te komen.
Waren gewoon echte slaappillen, wel lichte natuurlijk. Ik kreeg ze omdat ik in de nacht steeds wakker werd door buikpijn.
Ik slaap ook al weken amper en zat er echt doorheen. Vorige week besproken met mijn gynaecoloog en toen ben ik een nacht opgenomen in het ziekenhuis om bij te slapen. Ik kreeg een injectie met slaapmiddel, was heerlijk! Volgende week word ik ingeleid en krijg ik de nacht er voor weer zo’n injectie om niet uitgeput de bevalling in te gaan. Ik zou het bespreken met je vk of gyn om te kijken wat je opties zijn. Juist vlak voor je bevalling is het fijn om een beetje uitgerust te zijn!
Ik heb trouwens ook met 30 weken ongeveer een keer temazepam gekregen van de vk maar dat is meer een inslaper, halverwege de nacht lag ik daarna weer wakker dus niet meer gebruikt.
Ik heb temazepam gebruikt via de huisarts gekregen op aanraden van de verloskundige. In combinatie met paracetamol en omeprazol en dat man s ochtends de peuter deed heb ik zo toch nog wat slaap kunnen krijgen. Ik sliep anders helemaal niet meer.
Hier medicatie gehad om te kunnen slapen bij hele erge voorweeën. 's Nachts naar het ziekenhuis, was het vals alarm.
die injectie heb ik ook gehad in het ziekenhuis, maar het werkte bij mij totaal niet. Totaal geen oog dicht gedaan in het ziekenhuis. Uiteindelijk kreeg ik na de geboorte van de kleine wel meer slaap dan voordietijd en heb toen lekker bijgetankt.
Ik heb die ook gehad! Was echt super fijn. Baalde dat ze al vanaf kwart over 7 mijn kamer op kwamen om te kijken of ik wakker was. Hield stug mijn ogen dicht, wou echt nog niet opstaan.
Dan ben je daar om een keer goed door te slapen en staan ze om 07.15 bij je bed om te kijken of je al wakker bent?