Ha, Beetje vreemde vragen, maar ik lees regelmatig dat enkelen van jullie kunnen voelen dat de eisprong er aan komt of dit kunnen zien aan hun 'vloeien'. Ik wil na m'n 3e MK graag weer z.s.m. zwanger worden. Het zou natuurlijk helpen als ik wist wanneer we het beste kunnen 'klussen', maar heb geen idee wat ik dan moet voelen of kan zien. Wie van jullie kan/ wil/ durft me hier meer over te vertellen? Ik lees ook iedere keer iets over temperaturen, maar kan op de site niet vinden hoe dat precies in z'n werk gaat en waar ik dan op moet letten. Wil hier graag meer over weten, wie kan me verder helpen?
Persoonlijk heb ik nooit mn eisprong gevoeld, ow wacht 1x in mn leven ja. Dat was de maand nadat ik een baarmoederfoto had gehad in het kader van de standaardonderzoeken die horen bij vruchtbaarheidsonderzoeken. Toen wist ik even goed waar mn eileiders zaten, dus toen ik daar wat voelde wist ik dat dat mn ei moest zijn. Het was bij mij een soort van steek in mn eileider zeg maar. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven...