Als je aan de pil bent heb je geen eisprong, hier zorgt de pil voor, vandaar dat je dit ook niet voelt. Liefs Moons
Hoi, zou ook echt niet weten hoe een eisprong voelt! Als ik het zou weten, zou ik er te erg op gefocust zijn denk ik.... Heeft dus ook zijn voordelen om het niet te weten
Er is al een poos niets gezegd op dit forum, maar ik probeer het toch maar even. Als je nou bijna geen afscheiding hebt, maar wel steken in een kant van je baarmoeder (voor mijn gevoel duidelijk mijn eierstokken, maar ik akn me natuurlijk vergissen). Kan het dan toch nog de eisprong zijn? het zou wel ongeveer kunnen kloppen met het aantal dagen....
Ja hoor je hoeft geen afscheiding te hebben. Ik heb 2 dagen een zeurderig gevoel in een kant van mijn buik. En gevoelige tepels. Maar ik heb ook geen "slijm". Wel merk ik dat ik rond de ei sprong een stuk vochtiger ben (lekker praatje he) xx
hoihoi.... ik voel hem echt heel duidelijk.ben jaren aan de pil geweest toen was er geen eisprong maar toen ik van de pil afging voelde ik hem meteen weer. het hele verhaal eromheen; Als de eisprong nadert krijg ik een zware zak gevoel wat betreft mijn baarmoeder.De baarmoedermond wordt zacht en soepel en heb die dagen de hele dag een soort glibberig gevoel tussen mijn schaamlippen en heb slijm beneden wat lijkt op rauw eiwit.ik krijg lichte hoofdpijn een rood hoofd en zie er heel gezond uit.ik voel een soort adrenaline achtige golf door mijn lichaam gaan( als ik dan een ovulatietest doe is hij altijd positief) maar dan een lichtere vorm.ik ben opvliegerig en prikkelbaar en barst van energie.dat duurt zo'n 2 a 3 dagen dan komt uiteindelijk de eisprong en dat is een soort steek kramp 'pats' achtig gevoel wat meestal maar een paar seconden duurt. Als de follikel wat groter is dan kan hij soms moeite hebben om te springen en kan de steek weleens veel langer duren. soms voelt het ook weleens als een steek in je mild(weet je wel heb je ook weleens als je gaat hardlopen) maar dan iets meer naar het midden je mild zit meer aan de zijkant van je lichaam. als je er rond die dagen op gaat letten en je concentreert op je lage buikstreek wellicht voel je hem dan ook. mijn zusje doet dat ook nu en voelt hem tegenwoordig. hoop dat jullie er wat aan hebben