hoe voelt een eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kanjer, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellala

    bellala Lid

    17 aug 2008
    6
    0
    0
    Moet zeggen dat ik de informatie zelf ook wel handig vind... Zat met vergelijkbare vragen, dus samen komen we er wel uit!

    Liefs
     
  2. kanjer

    kanjer Bekend lid

    8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    zeker weten bellala, toch fijn zo'n site waar je met al je vragen naartoe kunt, zonder vriendlief aan zn kop te narren ;) (deed ik tenminste vaak heheheh ;) niet dat hij dat soort dingen wist ofzo..maar ach..)

    en ik word er ook zelfverzekerder door
    :D

    liefs kanjer
     
  3. angilla

    angilla Bekend lid

    16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    ik ben er blij mee dat je zo veel kan leren op dit forum en dat iedereen met elkaar kan praten en geen vraag is dom want er word altijd netjes op gereageerd

    x angilla
     
  4. Racegirl

    Racegirl Niet meer actief

    Hallo dames,
    Ik merk heel goed wanneer ik mn eisprong heb. Idd aan de krampen laag in mn lies maar ik merk het het beste aan mn afscheiding. Als mn eisprong eraan komt heb ik van dikke stugge afscheiding die draderig is. Gisteren zat ik op de wc en toen ik afveegde zat er gewoon echt een klont op het papier, gewoon doorzichtige afscheiding. Dan weet ik al genoeg. Soms doen de steken zo zeer dat je gewoon even moet gaan zitten.
    Wat ik me afvraag: als je die draderige afscheiding hebt, heb je dan op dat moment je eisprong of is dat het teken dat je eisprong eraan komt. en tot hoelang na je eisprong ben je nog vruchtbaar?
    Heel veel succes allemaal!

    Groetjes Biesheuveltje
     
  5. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik zie het alleen aan mijn persona dat mijn ei komt .. Ik voel niks alleen vlak voor mijn periode voel ik buikpijn... Dus ik voel em niet
     
  6. Buikvlinder

    Buikvlinder Actief lid

    13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Hey dames,
    Ik heb het nog nooit gevoeld, maar wel altijd zo rond mijn verwachte ei een flinke hoofdpijn dat kan de hele week duren en als ik dan mijn menstruatie heb is het over! Wel heb ik altijd pijnlijke borsten erg gezwollen en gevoelige tepels, echt ik ben een pms klantje!
     
  7. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @Biesheuveltje, dat wat jij beschrijft had ik zondag!
    Dus dat is wel degelijk vruchtbaar slijm?

    En dat beteknt dus dat je eisprong eraan komt of dat je hem hebt?

    Ik hoop het zo, heb zondag nog geklust namelijk. Daarna kreeg ik blaasontsteking dus het zit er nu ff niet in. Dus hoop zo dat we toch nog net op tijd geklust hebben.........
     
  8. Moosje25

    Moosje25 Bekend lid

    23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hoi meiden,

    Ik heb vorige week dinsdag volgens mij mijn eisprong gehad. Ik was aan het wandelen en voelde ineens een paar steken in mijn rechterzij. Ik moest er wel even bij stilstaan zo vervelend gevoel was het. Een half uur later kreeg ik lichte krampen. net alsof ik ongesteld moest worden. Daarna niks meer gevoeld. Ben nu een week verder en ik wacht maar gewoon af. Ik heb tijdens het gebruik van de pil nooit iets gevoeld en ook geen krampen gehad. Denken jullie ook dat dit mijn eisprong was of zou ik het verkeerd hebben?
     
  9. kanjer

    kanjer Bekend lid

    8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    tzou kunnen

    wat je schreef lijkt wel op verhalen die je hier kunt lezen van anderen.

    dus is heel goed mogelijk ;)


    nu nog ff afwachten heh?
    succes!
     
  10. Moosje25

    Moosje25 Bekend lid

    23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Ja en dat wachten duurt zo lang als je zo graag wilt. Maar ik ga het volhouden en wachten tot na mijn NOD al is die ook maar gegokt omdat het de eerst cycluis wordt na het stoppen met de pil.
     
  11. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hoi meiden,

    Ik had afgelopen weekend een positieve ovu-test.
    Dagen ervoor en nu nog heb ik een drukkend gevoel in mijn onderbuik en hij blijft opgezet, vooral 's avonds. Heb geen enkele keer die "heftige"steken gevoeld waar jullie het over hebben.
    Mijn borsten blijven ook gevoelig.
    Ik hoor eigenlijk alleen maar dat het bij iedereen na de eisprong over is.
    Is er dan niemand die hetzeflde als mij ervaart?

    liefs en veel succes allemaal!
     
  12. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik heb er niks van gevoeld alleen mijn ovutesten gaven het aan ;) en zie het resultaat
     
  13. Racegirl

    Racegirl Niet meer actief

    @ Lilly,

    Dat is idd het teken dat je eisprong eraan komt. Dus het is nog niet je eisprong zelf zoals ik het begreep hoor. Maar het is fijn dat je weet wanneer je je eisprong hebt. ALs je dat vruchtbare slijm hebt is het tijd om te gaan klussen ;) maar dat had je ook gedaan las ik. Hopelijk is het raak! Dat zou mooi zijn.
    Succes hoor :)

    Groetjes Biesheuveltje
     
  14. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Bedankt voor je antwoord!
    Dus er is nog hoop hoera!
    Zit pas in de eerste ronde dus ook als het niet raak is is er nog niks aan de hand maar het is toch wel leuk om met spanning op de NOD te wachten, vind ik nog wel tenminste. DAt heb ik liever dan dat ik al weet dat het niks is..........
     
  15. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik heb alleen de 1e dag van positieve test in de ochtend en avond geklust
     

Deel Deze Pagina