Hallo meiden, Wij zijn ongelooflijk aan het klussen deze cyclus maar volgens mijn banner heb ik vandaag mijn eisprong.. Wat ik me nou afvraag wat behoor je dan te voelen, ik heb een beetje buikkrampen onderin en af en toe trekkerige krampjes links en rechts helemaal onderin in me buik voelt het zo?? We hebben eigenlijk elke dag geklust vanaf mijn laatste menstruatiedag het beste is toch nog ff vandaag ook weer klussen toch?
Hai Tinkerbell, Uit wat je beschrijft, lijkt het er inderdaad op dat je je eisprong voelt. Ik voel 'm ook bijna elke maand. Het is een soort gespannen, beurse pijn die langzaam opkomt en soms wel een dag of twee duurt. Ik voel het meestal aan de rechterkant, schuin onder in mijn buik vlak boven het heupbot. Qua heftigheid verschilt het. Vorige maand deed het echt behoorlijk zeer, met elke stap voelde ik het en ik kon amper op mijn buik liggen. Maar soms voel ik het duidelijk en ook niet meer dan dat. Heel gek eigenlijk. Bij mij begint het nu ook weer Dus we moeten beiden aan de klus geloof ik! Liefs, Lonit
maar weet je het is geen pijn die onhoudbaar is bij mij het is gewoon een vervelend gevoel en het is om een uur of 12 begonnen vanmiddag en het is gewoon vanaf die tijd aanwezig dus we gaan vanavond weer klussen dan normaal heb er geen problemen meer maar nu zeg zelfs me vriend kom he we moeten hahahahaha echt we hebben elke dag geklust pfffff het moet toch haast wel raak zijn haal ik me weer dingen in me hoofd zoals misschien heb ik wel helemaal geen eisprong deze maand (trouwens nog nooit 1mnd niet ongesteld geweest hoor) maar ja we willen het zo graag nou ik zou zeggen doe je best he! gr lin