dag meiden! ben sinds een week bezig met etos zwanger worden capsules. iemand van jullie ervaring mee? of snel zwanger geraakt misschien mede door deze capsules? ze schijnen namelijk heel goed te zijn! liefs xxx
Er zijn over deze pillen meerdere topics, kijk maar eens bij clubs, daar zitten een hoop berichten! Enne ik was de eerste rond emet deze pillenzwanger, maar of het aan de pillen ligt weet je nooit... Ik zou ze niet slikken als je een mooie regelmatige cyclus hebt. Mijn cyclus ging ervan door de war, maar misschien was dat ook wel weer goed. Succes met zwanger worden!
Carien; ik gebruik ook etos zw worden. Vind het niet echt gebruiksvriendelijk, 2x daags die grote pillen. Maar ik ben 13 jaar aan de pil geweest en mijn 1ste cyclus was meteen 29 dg. Ik vind het wel prettig dat alle vitamines en foliumzuur etc erin zit!
ik ben er deze ronde ook aan begonnen. De pillen zijn groot, maar heb er absoluut geen moeite mee. Ben benieuwd. Het grootste topic is dit : Etos zwanger worden. Daarin word ook bijgehouden wie in welke cyclus zwanger is geraakt met etos zwanger worden.
bij mij werkte het goed had mijn cyclus ineens heel erg doordewar dus ben ze gaan slikken en elke mnd werd hij 3 dagen korter en de 3e mnd was het toen raak.
Hoi, Ik ben ermee begonnen na een vmk die ik direct na verwijdering van Mirena kreeg. Daarna kreeg ik er klachten van, en ben dus ook weer gestopt. Uiteindelijk kan ik zeggen dat ik letterlijk iedere keer dat ik het niet gebruikte, zwanger ben geworden, maar dat is vast toeval Ik ken wel verhalen van meiden die een korte lf hadden, en met Etos ZW snel zwanger zijn geworden. Dus wie weet, voor meiden met cyclusproblemen? Maar voor mij geen Etos ZW meer als ik ooit weer zwanger zou willen worden!