dinsdag a.s. zou ik normaal ongesteld moeten worden. nu had ik gister (donderdag) wat bruine en roze afscheiding. Vandaag echter heb ik wat Helderrood bloedverlies. het is (nog) niet heel veel maar heb wel iets nodig! Kan dit een innestelingsbloeding zijn of ben ik gewoon vroeger ongesteld dan normaal. Ik hoop natuurlijk het eerste want een kindje is zo welkom. Graag hoor ik jullie ervaringen.
Hoi Lilo, Kan je nog niet helpen aan een positieve ervaring, maar wel dat ik precies hetzelfde heb gehad deze ronde... Moet ook dinsdag- donderdag ergens ongesteld worden. Gister wat bruin en beetje roze. Maar vandaag tot nu toe niets. Maar ik heb wel vaker wat tussentijds bruinverlies dat ik er niet te veel hoop op durf te hebben dat het dit keer iets positiefs is... Maar ik heb wel voldoende positieve verhalen gelezen op het forum over innestelingsbloedingen. Wanneer die plaatsvinden is volgens mij heel varierend dus wat mij betreft zou het nog kunnen! Moet alleen niet te lang duren en niet te heftig worden, want dan ben je gewoon ongi helaas...