Toch nog hoop

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door trotsemama, 16 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    #1 trotsemama, 16 sep 2011
    Laatst bewerkt: 16 sep 2011
    Hallo Dames,

Ik heb net een gesprek gehad met de huisarts
    Ik heb mijn verhaal gedaan en dat zal ik even in kort hier ook doen..

Ik heb 16augustus 2011 mijn Mirena spiraal laten verwijderen
    Daarvoor heb ik regelmatig sex gehad
    2 dagen dus de 18e na de verwijdering van de Mirena spiraal ben ik gaan bloeden niet te heftig maar wel veel meer dan dat ik had met de spiraal (vaak ook niet ongesteld geweest met de Mirena spiraal)
    Ik heb nu al een paar keer getest met de Claerbleu en echter in het licht zie ik in 2 testen een licht vaag dun streepje
    Dus net in het gesprek met mijn huisarts vertelde zei mij dat het heel goed kan dat ik zwanger ben omdat ik sex heb gehad voor de spiraal werd verwijderd
    Ook kon zij mij beweren dat ik gewoon mijn eerste menstruatie heb gehad na de verwijdering van de spiraal omdat ik 6 dagen lang heb gebloed en als het van de verwijdering van de spiraal zal zijn had ik niet zo lang gebloed en had het eerder opgetreden
    Ik legde mij klachten ook voor

-steken in de lies
    -trekkingen in me buik/baarmoeder
    -sinds vandaag behoorlijk met vlage moe
    -al een paar dagen kokhalzen
    -sinds vanmorgen ochtend misselijkheid
    -witte vloed continu (lijkt net of ik ongesteld wordt en als ik dan na het toilet loopt is het witte vloed)
    -branderige ogen
    - sex doet ook pijn

De huisarts vertelde mij dat ik gewoon het beste kan wachten tot maandag dat de meeste vrouwen pas goed teste na een paar dagen goed overtijd te zijn

Ook hebben wij berekent wanneer ik weer ongesteld had moeten worden en dat was dus gisteren!

Ik voel me behoorlijk anders en er komt niks uit mijn handen loop maar te ijsberen wil van alles doen maar het lukt me niet heb er gewoon geen kracht voor!
    Ook geen zin om me op te maken of me gezellig aan te kleden..

Hebben meerdere vrouwen dit meegemaakt?
    Enigzins ben ik wel blij dat ik weet dat ik gewoon mijn menstruatie heb gehad (zoals ik zelf ook al dacht)

2. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    klinkt wel spannend allemaal. Als die moeheid en klachten een voorbode zijn van een zwangerschap dan zal dat ijsberen en geen zin op te maken wel snel verdwenen zijn als je goed nieuws krijgt. Want daar zit je vooral mee geloof ik he, die onzekerheid.

Ik stop volgende week met de pil en zit nu al op dit forum:D, hoe druk kun je er mee bezig zijn he. Ik zou volgens mij net zoals jou gaan ijsberen en niet veel meer aan andere dingen kunnen denken.
    Succes de komende dagen en als er nieuws is horen we het wel.:)

3. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    hoe lang moet je dan eigenlijk nog wachten met testen voordat je een zeker beeld hebt? Daar heb ik dan natuurlijk nog weer geen ervaring mee;).

4. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Ja het maakt me ook zo onzeker vooral omdat ik zat te denken aan het ontpillen van de spiraal
    Maar de huisarts zei dat ik dat dan al eerder had moeten merken en niet zeg maar een paar dagen voor ik weer ongesteld had moeten worden
    Volgens de huisarts is het meestal verstandig om te wachten met een week dat je menstruatie uitblijft

5. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Oh wat herken ik dat goed, dat piekeren en met niets anders meer bezig kunnen zijn. Ik heb 24 aug 2010 mijn koperspiraaltje laten weghalen en had midden sep 2010 al rare kwaaltjes. Ik was zeker dat het prijs was en was er zo mee bezig! Opzoeken op internet, boeken lezen, op fora zitten rondneuzen. En jawel, op 23 sep, 3 dagen voor de NOD, getest (kon echt niet wachten) en ja een heel licht streepje te zien! Dan naar de huisarts geweest, bloed laten nemen en ja mijn hormoonwaarde was iets van 60. Mijn huisarts vreesde echter dat het niet zou doorzetten en wilde opnieuw testen. Toen kreeg ik echt wel een koude douche, want was bang voor miskraam (zit in familie). Uiteindelijk bleek alles goed te evolueren en mijn kleine spruit ligt nu tevreden te slapen naast de mama :)
    Ik voelde zelf dat ik zwanger was, al vanaf de bevruchting, heel bizar eigenlijk. Iedereen rond me verklaarde me gek maar ik had toch maar gelijk :) Je moet er wel wat voor zorgen dat je jezelf niet gek maakt met er zo mee bezig te zijn. Ik had gelijk dat ik inderdaad van de eerste keer zwanger was maar was dat niet zo geweest, pppffffff, ik zou in de put gezeten hebben (geen geduld he :) )

veel succes alvast!

6. dali1976

dali1976 Lid

14 mei 2011
    41
    0
    0
    Trotse mama,
    Misschien is het voor jou wel leuk en goed om te weten dat een vriendin van mij twee door het spiraal heen zwanger is geworden. En ze is erg blij met haar mooie kindjes. Alleen nu laat ze zich maar steriliseren, want twee is echt genoeg.

7. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    @ Dali 1976

Dat is zeker mooi nieuws! :) het kan allemaal zo zie je maar weer
    Alleen is bij mij de spiraal eruit omdat ik dat zelf wilde
    En als je dan al de eerste keer povertijd loopt is dat zenuwslopend en positief licht test met de clearbleu en met alle andere testen negatief

8. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    @ elynada

Wow zo mooi! Dus het kan allemaal toch wel
    Ik had liever ongesteld geworden dan zo in de zenuwen te zitten
    Of liever een dikke vette streep
    Maar dat zit er iedere keer maar niet in
    De testen waarmee ik positief test zijn van clearbleu en zijn zo licht, lijkt net en wil bijna zeggen dat er in al die clearbleu testen al een streepje in zit met de + testen van clearbleu
    Ik stop ook met testen nu tot maandagochtend anders mag ik naar de huisarts om bloed te prikken
    Echter denkt de huisarts dat ik best zwanger kan zijn omdat ik na de Mirena spiraal verwijdering meteen vruchtbaar bent
    En voor ik de Mirena spiraal heb laten verwijderen ook al sex heb gehad
    Ik heb vanmiddag maar wat afleiding gezocht, maar als ik dan zo die steekjes in me buik voel en eraan denk wat voor moeie oogjes ik heb.. kan ik echt nergens aan denken
    Het voelt echt of ik ongesteld moet worden door die krampen maar de menstruatie blijft uit

Deel Deze Pagina