Ik baal

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dina, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dina

Dina Lid

20 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden

Vandaag ongesteld geworden. Het is nog maar ronde 7 waar we nu aan beginnen, maar toch...Het doet toch elke maand zeer als je weer je regels krijgt. Ik neem al clomid om ervoor te zorgen dat ik een eisprong krijg, ik neem ook utrogestan om mijn cyclus te verlengen. Ik vraag me gewoon af of het nog een lange 'lijdensweg' zal worden. Daar zie ik zo tegenop. IK merk ook dat ik echt jaloers ben op mensen die meteen zwanger worden of op vrouwen met een mooi rond buikje ... ik verlang er ook zo naar en als je dan net te weten komt dat het weer niet is gelukt, pfff, ja, da's het moeilijkste moment van elke maand denk ik. Heb mijn gynaecoloog al gebeld om een nieuwe afspraak te maken voor een follikelmeting met de clomid en ga eens vragen hoeveel rondes clomid we gaan doen voor er verdere stappen komen. De moed erin houden en positief blijven is de boodschap he!! Het is moeilijk als je echt iets zo graag wil.
    Sorry voor mijn gezaag, het moest er gewoon even uit!

2. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    hoi,
    Ik heb er nog geen ervaring mee. Stop volgende week na 14 jaar met de pil. Ik heb al helemaal in mijn hoofd dat ik snel zwanger zal zijn, het lijkt bij een hoop zo makkelijk te gaan. Ik zou het een zware tegenvaller vinden als er toch eerst een jaar overheen zou gaan. Helaas kunnen we er maar weinig invloed op uitoefenen. Succes met alle verdere voorbereidingen en hoop snel goed nieuws te lezen!;)

3. Mara84

Mara84 Lid

29 mrt 2011
    28
    0
    0
    Ben momenteel werkzaam als uitzendkracht!
    Ik snap je helemaal!!! Iedereen is opeens zwanger om me heen, ik voel me soms zo radeloos.
    Ik ben ik januari gestopt met de pil en had gelijk al een normaal cyclus en eisprong, helemaal super natuurlijk! Ik dacht dan zal het vast wel snel gaan, nou niet dus!!

We gaan bijna ronde 10 alweer in, ik moest gister ongi worden maar nog niks. Het komt er wel aan de krampjes kwamen vanmiddag opzetten, echt teleurstellend!!:(

Maar ja we gaan vrolijk verder, het komt vanzelf!!:)

4. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Meid,

Lekker zeuren hier hoor!
    Daar is het forum voor!
    Ik snap dat het een teleurstelling is dat de test dan weer negatief is of je ongesteldheid er weer is!
    Helaas is er niks aan te doen..
    Je hebt weer een nieuwe ronde met kansen.. (klinkt lekker afgezaagd..ik weet het.. maar dat hou ik mezelf dan altijd maar voor)
    Meid.. verwen jezelf even lekker vandaag..
    Reep chocola, lekker filmpje aan, winkelen!
    Hoop voor je dat het snel zo mag zijn!!

5. patries88

patries88 Lid

10 mrt 2011
    88
    0
    6
    He Dina,

Jammer om te lezen !!
    Heb net van mn schoonzusje gehoord, dat je de eerste 3 a 4 dagen na je ongesteldheid het vruchtbaarst bent.......
    Dus ik ga een leuk weekend tegemoet ;) haha
    Toch even uit proberen...
    Succes.. en zie wel weer op t forum hoe t gaat !!

6. Dina

Dina Lid

20 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor al jullie reacties meiden!!
    Ik weet dat ik zeker niet de enige ben! Alleen die eerste dag is echt de moeilijkste. Vanaf nu kijk ik al terug uit naar de eisprong en dan is het weer twee weekjes wachten, maar dan is er weer nieuwe hoop hé!

7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik las mee en wil hier even op reageren:

Vraag me af hoe je schoonzus aan deze informatie komt. Je bent het vruchtbaarst rond je eisprong en die is niet 3 a 4 dagen na je menstruatie...

8. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    even in theorie: een eitje heeft 9 dagen nodig om te rijpen en als hij gesprongen is wordt je 14 dagen daarna ongesteld. Dit kan natuulijk altijd bij de ene en de andere wel wat wisselen, maar 3 a 4 dagen na je menstruatie het vruchtbaarst kan inderdaad niet.

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Iedere maand is een maand te veel als je een wens hebt...

10. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    maak je niet te druk meid, er zijn nog zoveel meer vrouwen bij wie het niet zo snel lukt. en sommigen zijn er jarenlang mee bezig. gun het de tijd.

ik gun het jullie van harte!:)

11. Dina

Dina Lid

20 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey iedereen,

Bedankt voor jullie wijze woorden. Ook bedankt Yvonne. IK weet dat je gelijk hebt en dat we nog niet zolang bezig zijn. Ik word gewoon omringd met mensen die na één of twee maanden zwanger waren. Ook mijn moeder en zus waren bij beide dochters van de eerste ronde zwanger, dus ik dacht: ikke ook :)
    Ik ga proberen meer te denken: het is eerder normaal dat het langer duurt, degenen die na één of twee ronden zwanger zijn zijn grote gelukzakken :) Thanks voor jullie wijze woorden! We gaan gewoon verder :)
    groetjes
    Ik wens het jullie ook van harte toe allemaal

Deel Deze Pagina