Hallo, ik heb een vraagje, misschien kunnen jullie me helpen? Op 17 september, was de 1e dag van mijn laatste menstruatie, nu heb ik een cyclus van 31 dagen. Alleen mijn ovulatie was deze maand eerder op 30 september,(merkbaar door erge steken linksonder) ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, door pijnlijke borsten, echt misselijk, prikkelbaar, steken in de buik enz. Wanneer kan ik nu testen?Nu al omdat ik ws. al symptomen heb, of pas op de 17e oktober omdat dit mijn normale cyclus is? Wie o wie helpt mij?
ik zou sowieso wachten totdat je NOD uitblijft is dit zo dan lekker testen! nog even geduld je fase is nu nog te kort voor een positieve test! je moet toch echt minimaal 12 dagen na ovulatie hebben als fase! succes met wachten ik vond het ook verschrikkelijk!
Ik heb netjes gewacht tot ik over tijd was, maar evengoed een zeer vage test (dus te snel). Het wachten is heel irritant, maar het is het fijnst als je meteen een ondubbelzinnig duidelijke test in je handen hebt! Het verandert uiteindelijk niets aan of je nou wel of niet zwanger bent (sprak zij wijs, vooral tegen zichzelf). Succes ermee!
Hoi, bedankt voor je snelle antwoord, maar moet ik dan wachten tot de 17e, want mijn ovulatie was een week eerder als normaal, ik voel hem elke maand hel heftig, op zich makkelijk, maar wel erg pijnlijk!dan zou je zeggen dat ik ook eerder kan testen of toch niet?
LOL dat is wel heeeeel wijs he konijn hihi volgens mij kan wel bijna niemand wachten tot het test moment ow ja en voor de zekerheid hou je langste cyclus aan dan zit je altijd goed!
Diep van binnen ben ik een wijze oude vrouw... maar ik moet wel heel diep graven... Eigenlijk moet je wachten tot een dag na je langste cyclus van afgelopen jaar... Ondoenlijk natuurlijk... Ik weet ook niet wie dat verzonnen heeft! Je wilt natuurlijk horen dat je nu al kunt testen .
Ja want het duurt zo lang! hahaha. en ook omdat ik al die kwaaltjes heb, dan denk ik dat komt toch door die hcg, is er dan niet stiekem genoeg? Maar ja wachten is misschien wel het beste, zucht!