Ik werd afgelopen nacht wakker omdat ik ontzettend veel buikpijn (onderbuik) had en helaas lijkt het nog niet helemaal over te zijn. Als ik een warme kruik erbij pak en thee drink wordt het stukken minder maar er blijft een zeurderig gevoel. Ik heb dit afgelopen week ook besproken met de huisarts omdat ik er toen ook een middag last van had en hij heeft toen gekeken of ik een blaasontsteking had (dmv urine) maar dat was niet het geval. Ik vraag me af of dit er bij hoort of dat ik toch even met de VK hierover moet bellen? Ik heb verder geen bloedverlies of rare afscheiding of wat dan ook en heb er verder geen last van behalve dus die middag en sinds afgelopen nacht. Iemand een idee of eigen ervaringen?
Ik denk dat het een soort bandenpijn is, in het begin is je baarmoeder en alles er omheen met hormonen onder invloed bezig om te zorgen dat het straks de kleine kan dragen. Ik denk dat dat het gene is wat je voelt.
Oke dan hoef ik daar niet om te stressen als ik dat zo lees, scheelt weer Had niet gedacht dat dat met bijna 6 weken al begon hihi.
heel je lichaam is zich aan het voorbereiden he ik had ook soms felle buikpijn, bandenpijn maar als je het niet vertrouwd altijd even je vk of huisarts bellen
Bij twijfel altijd bellen! Vinden ze echt niet erg, maar inderdaad je hele lichaam is met van alles bezig. En de een krijgt dan snel last van bandenpijn de ander van borsten etc etc
Haha nou ik ben al ontzettend gerust gesteld door jullie reacties, dank jullie daarvoor Ik voel me af en toe zo'n stress kip haha.
Ik had in het begin ook heel veel buikpijn. Toen dacht ik ook dat het ieder moment afgelopen kon zijn Het heeft met de ligging van je baarmoeder te maken, heb ik me laten vertellen. Zolang je geen bloed verliest is er niks aan de hand
ik heb de eerste 13 weken ook veel zeurende buikpijn gehad. maar ONTZETTENDE buikpijn zoals jij omschrijft niet. zou ik toch even de vk bellen...
Had afgelopen nacht weer een helse nacht vol pijn en vanochtend dus direct de VK gebeld waar ik net vanaf kom, alles is tip top in orde met de beeb, de pijn kwam van het verschuiven van mijn darmen blijkbaar.
In de periode waar jij nu in zit, kun je idd veel buikpijn hebben, soms echt hels te noemen. Ik heb dat ook gehad, en kreeg er zelfs bloedverlies bij. Natuurlijk was ik helemaal in paniek, maar er bleek niets aan de hand te zijn. Voornamelijk snachts had ik die erge buikpijnen. Je lichaam ondergaat een hele verandering en je darmen gaan een stukje opschuiven, wat dus echt veel pijn kan geven. Ook je baarmoeder ondergaat een flinke verandering nu, dus buikpijn kan daarbij horen.
hoi hoi, ik heb ook pijn in mijn buik, net alsof het bij de blaas zit, maar ook geen blaasontsteking, bij mij denken ze ook de darmen. Is dat bij jou ook zn soort prikkelige pijn?? greettzz
@Sjanniee, Ja precies wat mijn vk zei . Het is erg vervelend maar een hele opluchting dat het de darmen zijn en niet mijn kleintje. @Vvlinder, Nee geen prikkelige pijn, echt steken en krampen. Overdag enkel wat zeurderig en 's nachts dus af en toe zo ernstig dat ik er wakker van wordt en een kruik nodig heb om de pijn wat tegen te gaan.
ik heb het bij mijn eerste gehad, echte ontzettende pijn, krampen en steken zoals jij het beschrijft. bij mij dachten ze toen dat het misschien een bbz zou zijn, dus moest met spoed naar het ziekenhuis, maar gelukkig was dat het niet, inderdaad gewoon reactie van je lichaam op de hormonen: je darmen, alles wat eraan moet wennen.
Ik heb het ook gehad idd. Zijn gewoon je darmen en ingewanden die plaats aan het maken zijn. Je hebt ook kans dat komende week je buik ff wat boller word erdoor. Geen zorgen maken het is heel normaal.
Ja heb ik ook al een paar x gehad snachts erge krampen en steken, vanacht zelfs nog..... Lig nu ook met een kruik op mn blaas hihi Maarja is voor een goed doel he Alhowel het echt wel vervelend kan zijn.....