Hoi, Afgelopen week heb ik mijn kinje voor het eerst gevoeld. Het voelde als een soort trilling. Ik heb het de afgelopen dagen zo'n 4x per dag gehad. En vandaag niets! Ik ben niet extreem druk geweest, integendeel. Gisteravond is het wel laat geworden ( 2.oouur) en ben daarom vandaag een beetje duf. kan dit er mee te maken hebben? of zou ik het vandaag wel moeten voelen?
Ik had dat in het begin ook wel hoor; op sommige dagen voelde ik hem heel erg en op andere dagen amper of soms niet. Ik denk wel dat dit normaal is hoor. Ik heb mij hier wel nooit zorgen om gemaakt, ik heb namelijk een angelsound en dan luisterde ik even of ik het hartje nog hoorde.
maak je geen zorgen (makkelijk gezegt hoor). Ik heb het een paar weken geleden ook gehad dat ik de kleine 1,5 dag niet gevoeld heb. We hebben toen de vk gebeld en die is langs gekomen om het hartje te laten horen! Ze vertelde dat je vanaf 28 weken je je kindje elke dag moet voelen.
Hoi ik had dat ook vaak hoor in de eerste weken dat ik beweging voelde. s Nachts voelde ik het kindje sowieso nooit bewegen terwijl ik bij mijn eerste zwangerschap dat toen altijd wel voelde. En soms ook overdag ineens niet en dan maakte ik me toch wat zorgen en dan 1 of 2 dagen later voelde ik ineens weer wel beweging dus probeer je niet te druk te maken
Ik heb dat ook wel eens hoor. Mijn kindje is vrij druk in de buik, maar soms voel ik hem/haar toch zo ineens een dag niet. Zal wel een slaapdagje zijn. Bovendien zeggen ze dat als jij druk bent je er niet altijd zo op let. Je kindje beweegt wel, maar je voelt het niet omdat je bezig bent.
Ze zeggen ok dat je vanaf week 26 of 28 je kindje elke dag moet voelen....dus ik zou me er nu nog niet zoveel zorgen om maken.
Het is inderdaad zo dat je je kindje vanaf week 28 iedere dag moet voelen. Nu hoeft dat nog niet. Je kindje kan anders zijn gaan liggen, waardoor je het niet voelt. Geen zorgen! Ik voelde mijn kindje pas met 24 weken, dus eigenlijk heb je geluk dat je het nu al hebt mogen ervaren. Zonder gekheid, geen zorgen, helemaal niet nodig!
hallo dromertje, ik ben zelf ook 18 weken, en ik voelde vorige week voor het eerst een soort "zeepbelletje" maar niet elke dag. nu is het bij mij zo dat als ik na een lange dag gaat relaxen dat ik af en toe dan de baby voel, en vaak is het maar voor een paar minuten. dus no worry
ik had dit vorige week nu ben ik wel wat verder als jou maar dat maakt niet uit ik had de baby al 3 dagen niet gevoeld ( en normaal is hij/zij heel druk) ik heb toch gewacht tot de afspraak bij de verloskundige die zei dat dit wel vaker voor kwam en dat het nog niet erg is pas na 28 weken is dat erg maar ze zei er wel bij als je het nog een keer hebt gewoon bellen (ook het spoednummer) en dan gaan we even luisteren dus misshien als je je erge zorgen maakt even bellen ?
in het begin kan er wel een week tussen zitten voordat je je kindje weer voelt! Dus maak je geen zorgen, pas vanaf 26-28 weken MOET je je kind meer dan 6x per dag voelen zo heb ik gehoord...
ik voelde die van mij met 15 weken voor de eerste keer.Tussen de eerste en de 2de keer heeft bij mij een week gezeten.Heb toen de vk gebeld en die zegt dat het pas noodzakelijk is om de kleine elke dag te voelen vanaf 26 weken. Die van mij begint sinds deze week zich vaker te laten voelen.Ma das ieder voor zich
Dankjewel voor alle reacties, ben er nu een stuk geruster op, heb het nog niet weer gevoeld, maar dat zal dan wel weer komen!