Hoi, ik ben 28 weken zwanger en alles verloopt tot nu toe heel erg goed. Maar ik ging net naar de wc en toen zat er een beetje bloed in de afscheiding op het inlegkruisje. Bij afvegen was het ook bloederig slijm... Het was niet echt helderrood, leek beetje op slijm wat je op het allerlaatste hebt van menstruatie. Ik heb geen vreemde buikklachten ofzo, voel me verder ook goed. Kindje schopte me vanmorgen zelfs nog uit bed, kon niet even lekker uitslapen Ik ben zo bang dat het iets is he, hoewel je her en der op internet leest dat het niets hoeft te zijn. Ga nu ook op elk krampje, schopje van kindje, enz. letten... Wie o wie herkend dit? Waarschijnlijk bel ik vanmiddag wel even met de VK, al is het maar om de onrust weg te nemen...
Heb ik niet meegemaakt, maar ik snap je ongerustheid. Bel de vk even, beter het zekere voor het onzekere!
Ik heb het 2 weken geleden gehad. was toen ook 28 weken. Door dat ik me zorgen begon te maken kreeg ik ook steeds meer harde buiken. Vk is toen even bij me geweest. Ben toen voor de zekerheid ff door gestuurd naar het ziekenhuis voor CTG. en een inwendige echo om te kijken of ik geen verweking of iets dergelijks al had. Dat was allemaal prima en het bloedverlies was een gespongen vaatje.
Ik heb dit net 27+5 gehad ook ctg e.d gehad kweekjes enz maar tot nu toe is r niks uitgrkomen.... bel je vk of gyn even ook voor je eigen geruststelling ! Liefs
Ik heb het al mijn hele zwangerschap door. Bij mij ws een adertje wat gevoelig is. Heb alle onderzoeken gehad maar geen oorzaak gevonden. Valt mij nu op dat als mijn ontlastingen moeilijk wordt, ik sowieso een beetje bloed. Maar 1 tip: vk bellen, bloedverlies altijd melden.
Heel misschien een blaasontsteking in een wat verder gevorderd stadium..? Dan kun je ook een heel klein beetje bloed zien in urine of afscheiding
Ik heb dat ook gehad, een paar keer tijdens de zwangerschap. Telkens naar de gyn gegaan in paniek en telkens was het niets. Hoort er gewoon bij volgens haar. Hier zeiden ze dat als het gewoon wat bloed bij het afvegen of in de afscheiding is en het er niet uit stroomt zoals bij je maandstonden, het niet erg is.
Hoi allemaal, bedankt voor de reacties. Ik heb inderdaad even gebeld, vanmorgen. Want gistermiddag leek het over, maar gisteravond om 23:15 had ik het weer. En vanmorgen beetje, maar dat was wat donkerder van kleur(oud bloed). VK zei dat ik me niet te veel zorgen hoefde te maken, dat het een gesprongen adertje was waarschijnlijk. Zeker omdat ik geen buikpijn enz. heb. Ik moet gewoon rustig aan doen en niet teveel "gekke" dingen doen. En het in de gaten houden natuurlijk.