Verdrietig na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door memmie, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memmie

memmie Lid

19 nov 2006
    21
    0
    0
    Meldde ik drie weken geleden op dit forum dat ik zwanger was, nu zit ik midden in een miskraam..

Afgelopen zondag begon ik te bloeden, maandagochtend naar de huisarts en 's middags een echo bij het ziekenhuis. Ik hoorde bijna 7 weken zwanger te zijn, maar vruchtje zag eruit als 5. Mijn man en ik zijn nog steeds erg verdrietig, had niet gedacht dat het zo'n impact zou hebben!

Heb ontzettend veel gehuild, en kan niet wachten om weer zwanger te worden. Ben alleen wel bang dat ik bij een volgende zwangerschap de eerste drie maanden telkens blijf denken: gaat het goed? Hebben/hadden jullie dat ook?

Nu vraag ik me af, hoe lang blijf je zo erg bloeden. Het gaat maar door, moet ik aan een week denken of is het langer?

Alle meiden die op dit moment in dezelfde verdrietige periode zitten: veel sterkte. Ik weet hoe jullie je voelen.

Liefs

2. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi Memmie,

Wat vreselijk voor je! Inderdaad, van te voren kun je gewoon niet beseffen wat voor een impact een miskraam op je heeft. Ik heb nu bijna 3 maanden geleden een missed abortion gehad en voel me nu pas sinds een week of 2 weer zo'n beetje de oude.
    Maar ik ben net als jij bang dat ik de eerste 3 maanden weinig kan genieten van een nieuwe zwangerschap. Ik probeer dat maar te accepteren.

Volgens mij kan het bloeden nog wel langer dan een week duren, als ik de verhalen van andere vrouwen lees. Ikzelf heb dus een curettage gehad, en heb geen ervaring met een directe miskraam.

Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke periode. Je zult ben ik bang nog veel meer tranen hebben in de komende tijd. Hopelijk kun je er goed met je vriend/man over praten.

Liefs,
    Marla

3. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Memmie

ik had een curettage en eigenlijk niet zoveel bloedverlies, maar volgens mij heb je misschien wat meer bloedverlies als het een spontane miskraam is, mijn gynae zei, 1tot 2 weken bloedverlies is normaal,

sterkte meid!
    flyke

4. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Dat vind ik kl*te om te lezen, dan ben je vrolijkste persoon op aarde en dan een paar dagen is je wereld ingestoord. Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel goed zal gaan met je.

Liefs Jolie

5. Suus75

Suus75 Actief lid

9 sep 2006
    167
    0
    0
    Hoi Memmie,

Ik ben nu 6 weken zwanger na een miskraam in augustus (ook met 6,5 week) en ik had precies hetzelfde. Ik was kapot van de miskraam en wilde ook zo graag weer zwanger zijn. De twee keer erna dat ik ongesteld werd, was ik ook erg verdrietig.

Nu ben ik dan weer zwanger maar na het eerste gat in de lucht ben ik nu angstig en heel afwachtend. Het is toch veranderd door die miskraam. Ik blijft inderdaad maar piekeren of het wel goed is. Ik hoop dat ik meer rust krijg na mijn eerste echo.

Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik weet hoe je je voelt en het is gewoon moeilijk.

Liefs,
    Suus

6. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Hoi,

herken het. Heb twee keer een miskraam gehad en had eigenlijk na de tweede keer geen emotie (gelijk na de miskraam), maar dat heeft me inmiddels wel ingehaald. Was voornamelijk kwaad en last van een kort lontje, maar dat was mijn manier om te uiten dat ik verdrietig was.

Het is heel frustrerend en dat gevoel heb ik nog wel, maar aan de andere kant ga ik er toch ook weer voor. Kan me je verdriet heel goed voorstellen.

Sterkte!

Liefs,

Angela

7. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Hoi Memmie,
    Ik heb 17 nov een miskraam gehad , het was een missed abortion ik zou 14weken en 5 dagen zwanger zijn toen we er achter kwamen dat het in de 12e week al overleden was. 16 december(precies 4 weken) begon mijn eerste menstruatie weer en is nu weer bijna voorbij. En ineens besefte ik me , het kan weer! dus ook wij gaan het weer proberen. Ik begrijp jou verdriet en teleurstelling. En ik weet ook dat als het bij ons gelukt is dat het zeker geen onbezorgde zwangerschap zal zijn. Toch wil ik het gaan proberen. Wat dat erge bloeden betreft dat is niet goed het mag niet te erg zijn , bij mij duurde het erge bloeden ongeveer een week en toen bleek dat er nog een "stukje" zat. Hou dat in de gaten.
    Heel veel sterkte!
    liefs monique

Deel Deze Pagina