Hoi dames!! Dit is de eerste keer voor mij op dit forum, ik zit zelf met een vraag over wat het betekend als je 'vlinders/kriebels' voelt rechts onder in je buik.. Ook heb ik last van steken en heb ik last van wit melkachtige afscheiding ook is het beetje plakkerig. Mijn vraag is wat dat kan betekenen?mijn vriend en ik hebben overigens wel een kinderwens. ps: ik heb van mijn 14/15de jaar tot ik 19/20 was de pil geslikt, daarna bijna 3 jaar de mirena gehad en sinds 11 maart verwijderd en sinds 15 maart weer aan de pil gegaan waarna ik na de stopweek gestopt ben. Ik slik trouwens ook al foliumzuur. Ik ben benieuwd of jullie misschien ervaring hebben met zwanger worden of ?ontpillen? En wat daarbij jullie ervaring is.
Tijdens het "ontpillen" had ik maandelijks last van vanalles. Allerlei symptomen kwamen voorbij... ik heb wel geleerd dat geen enkel kwaaltje iets zegt...ik heb echt ALLES gehad! En alleen de test gaf zekerheid
het zou beide kunnen zijn. duidelijkheid van je lichaam is er nooit want het kan je goed voor de gek houden! Weet je wel wanneer je eisprong is geweest?
Hoi dames! Dankje voor jullie reactie, ik zou als ik uitga van een 28 dagen cyclus, morgen tot vrijdag het vruchtbaarst zijn, dus vrijdag zou ik dan mijn eisprong hebben. Ik heb mijn huisarts vanmiddag gebeld en die zegt dat ik me geen zorgen moet maken want het kan wel 'ontpillen' zijn maar heeft niks te maken met niet vruchtbaar zijn of wat dan ook waar ik zo bang voor was. Vooral omdat ik de spiraal heb gehad en nu 1 maand de pil heb geslikt.. En nu dus gestopt ben. Ze raad me aan om tot na 6 mei te wachten (dan zou ik ongesteld moeten worden en als dat niet zo is kan ik een zwangerschapstest doen). Ik vind het wel fijn om nu meer zekerheid te hebben. Maar goed, het kan evengoed nog 6 maand duren voor ik mn cyclus terug heb.
Ja, je lichaam kan veel met je doen en je ook heel goed voor de gek houden.. Het kan wel weken duren voor je überhaupt weer een menstruatie hebt.. Het is even afwachten inderdaad