ongesteld en daarna steekjes in lies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DNA86, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Hallo,

Ik ben begin februari gecuretteerd na 13 weken zwangerschap (ma). Daarna een maandje aan de pil geweest, en netjes een onttrekkingsbloeding gekregen. Daarna weer vol goede moed een nieuwe cyclus ingegaan, en mijn eisprong (denk ik) ongeveer kunnen bepalen (vruchtbaar slijm en steken op dag 17). 2 weken later verwachtte ik dus mijn ongi, maar ik kon me niet inhouden dus heb 1-2 dagen voor mijn nod negatief getest (dag 31). Op dag 32 had ik heel licht roze bij het afvegen. Op dag 34 leek ik echt ongesteld te zijn. Alleen was mijn bloeding anders als anders. Het was helder rood en geen stolsels ofzo. Klein beetje slijm erbij, dat wel. De volgende dag idem. Net goed voor 3 tampons in totaal ofzo, niet zo veel eigenlijk voor mijn doen. De dag daarop helemaal niks meer, dus echt van de ene op de andere dag gestopt. Ondertussen zijn we weer bijna een week verder en heb ik steeds steekjes rechts onderin mijn buik, bij mijn lies. Ik herinner mij dat ik dat ook had bij mijn vorige zwangerschap. Ik weet dus echt niet wat ik hiervan moet denken. Ben ik dan gewoon ongesteld geweest vorige week, of was het een innestelingsbloeding (lijkt me wat veel bloed daarvoor eigenlijk)?

Ik heb al wat zitten zoeken, maar ik kan niets vinden waar ik aansluiting bij vind. Hebben jullie een idee? Of heeft iemand dit ook al meegemaakt? Ik twijfel enorm, en maak mezelf alleen maar gek hiermee. Ik durf geen testje te doen eigenlijk, ben te bang dat die weer negatief is (ik heb er al een aantal doorgejaagd, en mijn vriend verklaart me gek).

Deel Deze Pagina